alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
handleiding NL
Zou iemand voor mij NL handleiding hebben voor Palm treo pro. Gekocht met NL handleiding en menu twee keer over gebeld kreeg dus de engelse ook nummer van palm niet te achter halen. Wie help mij??
Laatst gewijzigd door RoelvdV; 13 maart 2009 om 07:00. Reden: email adres verwijderd (scheelt je weer wat spam) |
|
||||
|
||||
Even voor de duidelijkheid: je zegt dat je dit toestel gekocht hebt met een NL handleiding en nu zoek je een NL handleiding? Als die er bij had moeten zitten ga je toch direct terug naar de leverancier?
gr, Roel
|
|||
|
|||
Twee keer hier over gebeld en gemaild maar kreeg engelse per E mail vandaar deze oproep
vr gr Wouter |
|
||||
|
||||
Ik heb de pdf gemaild,
gr, Wattje |
|
||||
|
||||
Als ik jou was zou ik je e-mailadres uit je bericht halen. Mensen verantwoordelijk die spam sturen scannen constant het internet af op zoek naar nieuwe e-mailadressen. Dat mailadres dat je nu gepost hebt wordt dus vroeg of later gevonden (tenzij je het verwijdert edit: of als een moderator dat doet, bedankt voor de tip Koek!).
Dit geheel en al terzijde ![]() Laatst gewijzigd door RoelvdV; 13 maart 2009 om 07:01. |
|
||||
|
||||
Mij lukt het gewoon om de Nederlandse handleiding van mijn apparaat af te krijgen. Op de Pro onder synchronisatie instellingen het syncen wijzigen in zoiets als via PC instellen. De Pro is dan gewoon benaderbaar als een opslagapparaat en daar vindt je dan de handleiding. Staat volgens mij ook in het snelstartfoldertje beschreven.