alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Waar slaat Palm Desktop zijn bestanden op?
Ik synchroniseer nu met Outlook en maak regelmatig een backup van het outlook.pst bestand.
Ik wil nu gaan synchroniseren met Palm Desktop; waar slaat dit programma zijn gegevens op? Dank. |
|
||||
|
||||
Palm Desktop slaat alles op in c:\program\files\palm desktop\[accountnaam]\.
|
|
||||
|
||||
...maar je kunt de lokatie ook zelf instellen: Tools -> Options; onder de "General" tab "Data directory".
Rob |
|
|||
|
|||
"Palm Desktop slaat alles op in c:\program\files\palm desktop\[accountnaam]\."
Ik kan in die directory mijn accountnaam niet vinden en dus de data niet. Kan dat iets met Vista te maken hebben? Waar zou het wel te vinden zijn? |
|
||||
|
||||
Als er spaties of andere gekke tekens in je accountnaam voorkomen, heb je alleen de eerste paar karakters van je accountnaam (J. Doe komt in c:\program files\palmdesktop\j).
Wat staat er ingesteld onder Tools -> Options; onder de "General" tab "Data directory".? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Binnen program files is dat het enige pad naar Palm. Een Palmdesktop file is nergens te zien.... |
|
||||
|
||||
Onder palmOne, zou een map moeten staan met je accountnaam (of wat daar op lijkt. Meestal derde mapje.) Hierin zie je de volgende mappen staan:
address, datebook, memopad, todo. Daarin staan de bestanden van Palm Desktop. In Backup staan de rest van de bestanden die op je Palm staan. |
|
|||
|
|||
Als ik de PalmOne directory open zie ik de volgende mappen:
Add-on Components helpnote PhotoDesktop Themes Update USB-driver En verder allerlei losse files. Ook uitgebreide zoekacties naar de naam van de door jou genoemde bestanden geven geen soelaas. Toch zijn ze ergens aanwezig want ik zie datebook en address-data op het scherm. |
|
||||
|
||||
Je kunt eens je hele harddisk doorzoeken op datebook.dat; duurt even maar dan heb je hem wel als het goed is.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de zoekmachine van vista op uitgebreid gezet en .......... het staat dus op
C:\Users\[gebr.naam}\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\palmOne\van dat is dus nogal anders als bij XP. Alle raadgevers hartelijk dank!!!! |