Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02 januari 2005, 12:37
Patrick B's schermafbeelding
Patrick B Patrick B is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 16 maart 2003
Locatie: Amersfoort
Berichten: 240
docs to go 7.002 & te weinig heap op T2

Ik heb docs to go versie 7.002 op mijn T2 draaien ,maar als ik dan een foto hiermee wil openen staat er dat er niet genoeg heap aanwezig is.
Als ik dan ga kijken met systeem info dan staat daar dat ik 631 kb vrij heb van de 800kb.
Weet iemand hier een oplossing voor?
__________________
Van Palm V naar T naar 71 naar T2 naar Treo 650 naar TlX en nou kijken of deze net zolang bevalt als de T2.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 02 januari 2005, 15:01
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Wellicht is die 800 kb te weinig? Ik neem aan dat je al een soft reset heb geprobeerd?

Geeft Dataviz wel aan dat DocsToGo7 moet werken op een T2? Wel gek dat dat zo'n zwaar programma zou zijn.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 03 januari 2005, 19:45
Patrick B's schermafbeelding
Patrick B Patrick B is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 16 maart 2003
Locatie: Amersfoort
Berichten: 240
Ik heb inderdaad even bij dataviz zitten neuzen ,en dit antwoord gevonden
Problem:
I receive the error message "Not enough heap space" on my handheld when trying to open a picture file.

Solution:
The problem is caused by not having enough "heap" space/memory available for an application to run. As your handheld allocates "heap" space in a program (such as PicsToGo), the Palm OS fails to move the free heap space properly and eventually the handheld will run out of room. Soft resetting a device will free all heap space and allow applications to be able to use the necessary heap space.

You will need to perform a soft reset in order to properly view the picture.

Met andere woorden docs to go 7 is eigenlijk te zwaar voor een T2(toch is dit model niet zo uit de tijd dacht ik )

Aan de andere kant ,weer een nieuwe reden om te upgraden naar een T3
of TH-55
__________________
Van Palm V naar T naar 71 naar T2 naar Treo 650 naar TlX en nou kijken of deze net zolang bevalt als de T2.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 januari 2005, 10:41
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Ik gebruik zelf ook 7.002 op mijn T2 en ik heb nooit problemen. De oplossing is dan ook heel erg simpel:

Docs2Go gebruiken voor Word en Excel-bestanden en SplashPhoto of RescoViewer gebruiken voor foto's en afbeeldingen...

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #5  
Oud 04 januari 2005, 16:20
Patrick B's schermafbeelding
Patrick B Patrick B is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 16 maart 2003
Locatie: Amersfoort
Berichten: 240
dat doe ik nu ook ,maar het scheelt toch weer extra geheugen als je alles met doc's to go kan openen,dus geen overtollige apps op mijn T2
__________________
Van Palm V naar T naar 71 naar T2 naar Treo 650 naar TlX en nou kijken of deze net zolang bevalt als de T2.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 04 januari 2005, 19:37
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Nou, dat betwijfel ik, volgens mij is Resco een stukkie kleiner dan PicsToGo dus eigenlijk bespaar je geheugen...

Maar dat weet ik niet helemaal zeker...

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #7  
Oud 05 januari 2005, 10:03
Patrick B's schermafbeelding
Patrick B Patrick B is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 16 maart 2003
Locatie: Amersfoort
Berichten: 240
Ik weet het nu ook niet meer,na 3 keer een soft reset gedaan te hebben werkt alles vlekkeloos
niks geen foutmeldingen meer,snap der niks meer van,maarja opgelost
__________________
Van Palm V naar T naar 71 naar T2 naar Treo 650 naar TlX en nou kijken of deze net zolang bevalt als de T2.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 06 januari 2005, 12:32
Skaah Skaah is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 13 september 2004
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Skaah
Er is een gratis update voor Docs To Go 7.002, misschien dat je daarmee iets kan. Deze lost ook snelheidsproblemen op.

http://download.dataviz.com/support/...togo7patch.prc
__________________
3Com Palm IIIx => Sony Clié SL10 => Sony Clié TH55
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023