Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24 september 2003, 19:57
gamzon
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Cradle weg na reparatie!

Mijn Tungsten|T was binnen 4 maanden kapot (kon niet opladen). Ik heb deze de juiste formulieren naar Palm opgestuurd. Aangezien het probleem ook in de lader kon zitten heb ik Cradle meegestuurd (evenals stylus [achteraf stom], plastic cover [tegen beschadigen] en plastic bescherming bij geheugenslot [tegen stof]). De Tungsten is bijna 4 weken zoek geweest en dook na een email naar Palm weer op (?).
Diagnose was snel gedaan en ik ontving een "nieuwe". Deze is echter als kale Tungsten afgeleverd (zonder Cradle, stylus, plastic cover en bescherming geheugenslot).
Ik weer een email en kreeg als reactie dat ik alles had moeten verwijderen en dat ik dus nu alles nieuw moet kopen (al snel 70 Euro). Met nog als opmerking dat de plastic cover niet los verkrijgbaar is! Schandalig niet?!.

Mijn vraag aan jullie: hebben jullie nog tips hoe ik m'n gelijk zou kunnen halen of weten jullie een rechtstreeks nummer van een Nederlandse importeur want via de nummers op de palm website kom ik ergens bij een callcenter in het buitenland.

Alvast bedankt!

Guido
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2011