Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Ga je je Treo 650 upgraden naar een Treo 680?
Ja, absoluut 9 20,00%
Misschien, ik kijk het nog even aan 16 35,56%
Nee, mijn huidige Treo 650 is nog goed genoeg 20 44,44%
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16 oktober 2006, 20:15
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
[Opinie] Is de Treo 680 beter dan mijn Treo 650?

Sinds 12 oktober is er een nieuwe telg in de Treo-lijn: de Treo 680. Slank, zonder antenne en in vier verschillende, strakke kleuren. Maar is deze nieuwe Treo echt een verbetering ten opzichte van mijn huidige Treo 650? Met andere woorden, ga ik nog even door met mijn Treo 650 of sta ik binnenkort in de rij voor een Treo 680?

Als ik heel eerlijk ben, ik denk het niet. Voor zover ik nu kan bekijken biedt deze nieuwe Treo te weinig om een overstap te kunnen verdedigen tegenover mijn bankrekening. Want wat is er nu precies veranderd aan de Treo 680 ten opzichte van de Treo 650? Alleen het geheugen dat opgekrikt is naar 64 MB. Voor de rest is alles hetzelfde: de camera, de processor, het gebrek aan Wifi. Bluetooth is een minor omhoog gegaan (van 1.1 naar 1.2) maar dat zijn de verbeteringen niet... in mijn ogen althans.

Uiteraard is de meegeleverde software in sommige gevallen wat nieuwer, maar dat beschouw ik niet als zijnde een verbetering. En aangezien voor mij persoonlijk de vormgeving van het apparaat niet zo zwaar telt als datgene wat ik er mee kan, is dat wederom een punt in het voordeel van de huidige Treo 650.

Kort samengevat: mijn mening is dat de nieuwe Treo 680 te weinig biedt om de huidige bezitter van een Treo 650 tot koop te kunnen bewegen.

Maar wat denken anderen binnen de Palm-gebruikersgemeenschap er van?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 3004-zbg457wp5c7.jpg‎ (21,0 KB, 19x gelezen)

Laatst gewijzigd door Smaus; 16 oktober 2006 om 21:48.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023