Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06 augustus 2003, 21:39
TT3
Guest
 
Berichten: n/a
Digimap standaard op SD card

Ben nu Digimap SD solution aan het testen en het werkt een stuk beter/sneller dan m'n Pioneer Navigatie Systeem (€2000)!!!

Enige wat nog moet gebeuren is NL voice ondersteuning (leuke dames stem gezocht)
Met citaat reageren
  #22  
Oud 07 augustus 2003, 09:28
jwoerdma's schermafbeelding
jwoerdma jwoerdma is offline
Forumbikkel
Model: Handspring Treo 600
 
Geregistreerd: 07 maart 2001
Locatie: leiden
Berichten: 219
SD solution???

Wat is dit voor cryptische taal? SD solution? Zelfs wij beta testers hebben hier niet van gehoord. En TT3, is het gerucht dan toch waar?
__________________
Woerdman
Met citaat reageren
  #23  
Oud 07 augustus 2003, 19:51
TT3
Guest
 
Berichten: n/a
SD & TT3

SD solution bestaat en wordt hoogstwaarschijnlijk in sept 2003 geintroduceerd. Oplossing wordt geleverd met 128 Mb SD card waar volledig de Benelux op staat. Dit betekent dat een gebruiker niet meer zelf kaarten hoeft aan te maken.

TT3; ik ben nu toe aan m'n derde Audi TT
Met citaat reageren
  #24  
Oud 14 augustus 2003, 18:29
T.T.
Guest
 
Berichten: n/a
[mn eerste post hier, hopelijk gaat alles goed]
Als ik nu Digimap 2002 koop, kan ik dan (kosteloos) gebruik maken van die SD update? Ik dacht op de digimap site gelezen te hebben dat rond deze tijd Digimap 2003 zou moeten uitkomen. Wordt dat een gratis update op Digimap 2002 of moet je betalen voor die versie?
Met citaat reageren
  #25  
Oud 14 augustus 2003, 22:16
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Re: SD & TT3

Citaat:
Op 07-08-2003, om 20:51 heeft TT3 dit gezegd in bericht #23
SD solution bestaat en wordt hoogstwaarschijnlijk in sept 2003 geintroduceerd. Oplossing wordt geleverd met 128 Mb SD card waar volledig de Benelux op staat. Dit betekent dat een gebruiker niet meer zelf kaarten hoeft aan te maken.

TT3; ik ben nu toe aan m'n derde Audi TT
Zie deze thread...
Met citaat reageren
  #26  
Oud 16 augustus 2003, 18:45
Litje Litje is offline
Forumbikkel
Voornaam: Gerard
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Locatie: Woerden- buiten vh Harmelen
Berichten: 147
Ik heb erg veel plezier gehad van Digimap 2.25 naar Spanje en terug, zelfs mijn vrouw vindt Toos een "moordwijf". Bij terugkomst direct Digimap 2.27 gedownlaod, de oude Digimap van de computer gedeinstalleerd, van de Palm TT gedeleted en de SD kaart geformateerd. De nieuwe DM geinstalleerd en alle kaarten weer op de SD kaart gezet, 5 uur werk. Wat mij opviel wart dat er bij batch mode creation nog steedes mijn oude kaarten stonden?????? Dus bij already created maps deze kaarten naar de SD kaart gecopieerd.Nu zegt DM bij het opstarten Incompatible maps, please recreate whith PC software" Wat bedoelen ze hiermee? Weer alle kaarten opnieuw maken? weet iemand hier een antwoord op. BVD.

Gerard
__________________
Het handig hulpmiddel de TX, alleen jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten
Met citaat reageren
  #27  
Oud 18 augustus 2003, 10:35
Patrick's schermafbeelding
Patrick Patrick is offline
Forumbikkel
Voornaam: Patrick
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Gendt
Berichten: 296
Litje,

Volgens mij gaat het fout door Already created Maps te installeren. Dit zijn nl. de maps die je met v2.25 hebt gemaakt. Hierdoor bevat je SD-card nu de dgm-files van de oude Digimap-versie. Ik heb zelf alle kaarten opnieuw aangemaakt middels Predefined Maps => install op Memorycard en dat werkte perfect.

Succes
Patrick
Met citaat reageren
  #28  
Oud 18 augustus 2003, 18:20
Litje Litje is offline
Forumbikkel
Voornaam: Gerard
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Locatie: Woerden- buiten vh Harmelen
Berichten: 147
Patrick,

Bedankt voor je reactie. Het verrassende is nu juist dat ik de predefind maps op de card geinstalleerd heb. Ik zal het zo nog eens proberen. Hoe kan je trouwens er voor zorgen dat de eerder gemaakte mappen niet meer geinstalleerd worden?

Gerard
__________________
Het handig hulpmiddel de TX, alleen jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten
Met citaat reageren
  #29  
Oud 19 augustus 2003, 14:49
Litje Litje is offline
Forumbikkel
Voornaam: Gerard
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Locatie: Woerden- buiten vh Harmelen
Berichten: 147
Het is nu wel gelukt, ik heb geen idee wat er fout zat. Ik had ook nog 2.25 staan, nu 2.27! Nu de mevrouw nog installeren, dan kan ik weer met een gerust hart op weg.
Bedankt voor de tips, het werkt nu inderdaad een stuk beter met het instellen van de prefs.

__________________
Het handig hulpmiddel de TX, alleen jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten
Met citaat reageren
  #30  
Oud 19 augustus 2003, 15:01
cezanne's schermafbeelding
cezanne cezanne is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-NR70V
 
Geregistreerd: 09 juni 2003
Locatie: Epe
Berichten: 35
Talking Digitale dame

Als Clie bezitter heb ik (nog) geen voice output omdat Hekosoft ervoor waarschuwt dat een extra speaker nodig is voor de Clie. En in prutsen met speaker en draadjes heb ik niet veel zin, als ik het al zou kunnen...
Bedacht me opeens: werkt het als ik de meegeleverde Clie earplugs gebruik om de DM instructies te horen op de snelweg.
Ik zie het al voor me: in het ene oor mijn Bluetooth oortje voor mijn mobieltje, in het andere oor de digitale dame voor de route.
Het moet niet veel gekker worden!
Cezanne
Met citaat reageren
  #31  
Oud 19 augustus 2003, 16:44
fbeele
Guest
 
Berichten: n/a
De nieuwe versie van DigiMap lijkt me ook te verhelpen aan wat (al dan niet kleine)'problemen'.
Wat ik nu evenwel bemerk bij een nieuwe track na synchronisatie is dat op de PC de track (in de gebruikelijke blauwe kleur) wordt weergegeven, doch zonder projectie van straten, gemeentes, straatnamen ed. (ongeacht het niveau van de zoom): de track wordt weergegeven in een blauwe (iets andere tint dan de trackkleur) zee ...

Heeft iemand dit probleem al ontmoet? De update naar 2.27 werd uitgevoerd zowel op de PC als mn TT, nieuwe kaarten werden aangemaakt.

Groeten,
Frederic
Met citaat reageren
  #32  
Oud 22 augustus 2003, 17:49
cezanne's schermafbeelding
cezanne cezanne is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-NR70V
 
Geregistreerd: 09 juni 2003
Locatie: Epe
Berichten: 35
Re: Digitale dame

Citaat:
Op 19-08-2003, om 16:01 heeft cezanne dit gezegd in bericht #30
Bedacht me opeens: werkt het als ik de meegeleverde Clie earplugs gebruik om de DM instructies te horen op de snelweg.
Cezanne
Ik probeer het nog maar een keer: heeft er iemand ervaring met de voice instructies beluisteren via de Clie earplugs?
Met citaat reageren
  #33  
Oud 12 november 2003, 16:17
lindej lindej is offline
Lid
Voornaam: Joost
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 17 juni 2002
Berichten: 28
Kiezen tussen Voice-output en Piepjes

Weet iemand of het mogelijk is bij DigiMap2002 2.27 te kiezen tussen voice-output en piepjes (mits je de voice-versie hebt).

Als ik geen voice-files installeer hoor ik geen piepjes.
Ook niet op een Palm Vx (die heeft geen voice faciliteiten dus wil ik daar gewoon mijn piepjes horen).
__________________
Joost
Met citaat reageren
  #34  
Oud 12 november 2003, 21:19
jeeptricks's schermafbeelding
jeeptricks jeeptricks is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 29 november 2000
Locatie: Madurodam
Berichten: 598
@Cezanne:

Dat moet gewoon lukken. Ik heb het geluid van mijn Clie middels zo'n plug naar een cassette-adapter gestuurd. Toen kwam het geluid uit de 12 boxen.
klik hier

Maar...Hekosoft waarschuwt onnodig.De laatste tijd gebruik ik gewoon de standaard stem van de Engelse Dame. Als me dat niet luid genoeg is, licht ik m'n Clie iets op van de achterwand van de car-cradle. Dan kan het geluid van het speakertje achterop makkelijker weg. Doeltreffender is natuurlijk een gat van ~14 mm in die cradle op de plaats van de speaker. Heb ik bij m'n buro cradle ook gedaan.
Groet,

Edit: link
__________________
[][][][][][][]

Laatst gewijzigd door jeeptricks; 12 november 2003 om 21:24.
Met citaat reageren
  #35  
Oud 13 november 2003, 21:48
Werfje's schermafbeelding
Werfje Werfje is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 13 februari 2002
Locatie: Veldhoven
Berichten: 119
Stuur een bericht via Yahoo naar Werfje
digimap 2.28

Hoi,

Heb nu de versie 2.28 erop zitten. En kreeg per ongeluk een special functions menu te zien. Dit menu was er al wel, maar nu veel mooier en uitgebreider. Alleen kan ik niet precies uitvinden welke icoontje welke fuctie heeft.

Ik geloof da thet iets van 9 icoontje waren.
Er is een icoontje met een tekeningetje van een snelweg, als je daarop klikt zal hij de snelweg mijden.
Er is een tekeningetje met een vergrootglas.
en nog een aantal mooie plaatjes.

dit krijg je alleen als hij aan de gps zit en als je dan op de tweede knop van rechts klikt (to do list). Ik kreeg hem niet meer aan toen ik thuis ermee wilde klooien om uit te vinden wat het allemaal was.

Ik kan het ook niet vinden in de help want daar staat nog steeds de oude special functions menu in.
Weet iemand welke functie deze icoontjes hebben
Kan iemand evt een screenshot maken samen met de uitleg?

Verder vindt ik Digimap steeds beter worden. De mappen zijn heel nieuw. veel nieuwbouw bij mij in de buurt staat er al op.

Alle knoppen zoals die van het adres boek en de andere hebben ook een functie zodra hij aan de gps zit.
__________________
Yours Magically,

Werfje
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023