Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07 oktober 2002, 22:16
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Er staat inmiddels een review bij www.palminfocenter.com

Instapmodel of niet... ik vind de specs van de zire gewoon schande, alsof ze duizenden ouwe Palm pilots hebben zitten demonteren en de gesloopte onderdelen in de nieuwe zire gezet hebben. 2 Mb intern geheugen.... een lachertje. De palmsoftware is ook ruimer in z'n jasje komen te zitten door de 8 en 16 Mb modellen...dus het geheugen zal zeer snel vol zitten. Een matig leesbaar scherm zonder achtergrondverlichting is DE garantie dat 't ding al spoedig in de la komt te liggen omdat ie na 18.00 uur alleen nog met kunstlicht in de buurt te gebruiken is. Het zou me niet verbazen dat de prijs in Nederland eerder in de buurt van de 150 euro dan bij de 100 euro komt te liggen. Wanneer je echt wilt dat mensen zo'n ding kopen om 't eens te proberen zonder je financieel direct een buil te vallen moeten ze inzetten op een verkoopprijs van een goeie calculator....laten we zeggen rond de 25 euro. Een instappertje moet je uitnodigen om méér te willen (opwaarderen) niet om op af te knappen. Ik vind 't ding een schande voor de palm modellen "familie". Het hoeft zeker geen HiRes of full color te zijn maar om qua specs terug te gaan naar 1995 (?) gaat me iets te ver.
  #22  
Oud 07 oktober 2002, 22:20
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ha ha Richard. Je kunt eigenwijs doen wat je wilt, maar Holux heeft zijn GPS modellen terug moeten roepen om ze geschikt te maken voor de M500. Er moest een lijntje naar de connector worden doorgekrast. Anders is anders.

Ik heb de thread maar even voor je opgezocht. Er zijn er nog meer overigens.

Overigens is de prijs voor de memory upgrade €49 plus verzendkosten (€5 tot €30). Ja inderdaad. Ik hou ook van mieren

Laatst gewijzigd door patrickl; 07 oktober 2002 om 22:22.
  #23  
Oud 08 oktober 2002, 15:05
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Om even een stukje terug te gaan: Ik bedoelde mijn uitlatingen over de Zire niet negatief, maar Ce heeft wel gelijk in zijn bewering dat het apparaat wel eens tegen zou kunnen vallen en mensen het ding helemaal niet meer gebruiken en links laten liggen. Maar dat geldt voor iedere low-end PDA, zo niet iedere PDA. Ik heb mensen gezien met een Siemens IC35 (??? -> nog niet eens touchscreen) en die hadden na een paar maandjes weer de papieren agenda. Zo ook met een iPaq, maar dat was meer omdat die apparaten constant gebruikt worden door mensen die het nut niet inzien van zo´n handheld, maar wel heel de tijd vragen of ze even een spelletje mogen spelen, om de eigenaar met lege batterijen achter te laten

En € 50,- van € 115,- is nog niet de helft van het aankoopbedrag voor 4x het RAM-geheugen, zo slecht is dat dus niet.
  #24  
Oud 08 oktober 2002, 22:44
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Palm zal toch zelf ook wel met een Zire versie komen met backlight en 8MB.
  #25  
Oud 09 oktober 2002, 11:19
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Je kunt ook nu meteen een sony Sj10 met 8 Mb, en bnacklight, AAA-batterijen (dat is niet zo onhandig als het lijkt) en een cradle voor ongeveer 50 euro extra kopen. Dan hoef je niet te wachten
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023