Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29 januari 2005, 14:47
Piet Piet is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 22 januari 2005
Berichten: 27
Agenda en contacten uitbreiding

Ik heb al eerder aangegeven een programma te zoeken voor uitbreiding van de standaard agenda en met name de contacten.

Nu gevonden en gecombineerd programma
Programs Quantity Price
DateMan for Palm OS 1 $19.95
Super Names for Palm OS 1 $19.95
2SuperNames for Palm OS 1 $19.95
Productivity Pack for Palm OS Discount 1 $-24.90
Total: $34.95

Heeft hier iemand ervaring mee tov Agendus?

Groet,

Piet

[edit Roel] ik ben zo vrij om je vraag uit de andere thread hier te herhalen, deze thread is specifiek genoeg om te laten staan en hier verder te gaan[/edit]
Citaat:
Zelf ben ik nog zoekende naar het juiste pakket voor agenda en contacten beheer.
Agendus is op het eerste gezicht prima, maar neemt niet alle gegevens over uit outlook.
Key suite heb ik vanmorgen geinstalleerd en lijkt het wel goed te doen, maar is wel erg kostbaar.
Zijn er misschien nog vergelijkbare pakketten, die met name meerdere telefoonnumers, emailadressen, titels, voorletters etc. kunnen verwerken?

Laatst gewijzigd door RoelvdV; 29 januari 2005 om 17:20.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 januari 2005, 17:05
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Heb je al rondgesnuffeld tussen onze Reviews ?

Bijvoorbeeld:
Agendus
(wat een agenda uitbreider is)
Supernames
(wat een adresboek uitbreider is, dat zijn dus twee verschillende toepassingen)

KeyContacts
of de complete suite: KeySuite

Een combinatie van programma's lijkt me niet nuttig, zoek er eentje die bevalt. Bijna al deze programma's bieden de mogelijkheid ze meerdere weken gratis uit te proberen, vaak met volledige functionaliteit.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 januari 2005, 20:41
Piet Piet is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 22 januari 2005
Berichten: 27
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb de reviews nagelopen, maar nog geen juiste keuze kunnen maken.

Bij Supernames hoort het andere pakket DateMan for Palm OS welke je als bundel kan kopen.
Eerste reactie op DateMan for Palm OS dat dit zeer gebruikersvriendelijk overkomt.
Je kan bijv. in het scherm de afspraak qua tijd en lengte er zo inzetten. De begin en eind tijd wordt dan ook direct zichtbaar.
De aanschafprijs, als je rechtstreeks in $ koopt lager dan Agendus. Ondermeer door de bundel korting.

Zal de bundel enige tijd uitproberen.
Je hoort nog.

Piet
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 januari 2005, 03:11
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Piet, je vraagt of er nog vergelijkbare pakketten, die met name meerdere telefoonnumers, emailadressen, titels, voorletters etc. kunnen verwerken?

Ruim 3 jaar geleden heb ik nog eens een review gemaakt over de verschillende adresprogramma's: http://www.palmclub.nl/reviews/software/adresboeken/
Alle programma's die zijn genoemd bestaan nog steeds, weliswaar soms in nieuwere versies, en hebben voor een deel ook de functies die je in je vraag stelt.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 30 januari 2005, 11:03
Piet Piet is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 22 januari 2005
Berichten: 27
Heeft TealPhone de beschikking over alle gevraagde adresgegevens?

Piet
Met citaat reageren
  #6  
Oud 30 januari 2005, 20:08
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
TealPhone is een stuk handiger dan het ingebakken Datebk van Palm zelf. Veel instelmogelijkheden. maar download gewoon eens een trial.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 30 januari 2005, 21:49
Piet Piet is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 22 januari 2005
Berichten: 27
Heb ik gedaan.
Hoe kan je alle namen voornamen compagnies selecteren tegelijkertijd selecteren.

Piet
Met citaat reageren
  #8  
Oud 31 januari 2005, 15:19
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Onderin het beginveld staan de letters L, F en C (respectievelijk achternaam, voornaam, bedrijf). Door op een van deze letters te klikken selecteer je de volgorde in achter-, voornamen en bedrijven.
Tegelijkertijd alle 3 velden selecteren kan niet. Ik ken ook geen programma's die dat kunnen en waar je dat trouwens voor nodig zou moeten hebben.

Handig is dat rechtsboven je door op het telefoontje, de computer of het huisje te klikken achtereenvolgens de gegevens ziet over telefoonnummer, emailadres en adresgegevens.
Dit alles zonder het beginscherm te verlaten. Dus je kunt zo weer naar een andere naam switchen vanuit het hoofdscherm, bijvoorbeeld met behulp van de handige alfabetbalk links.

Verder zijn er nog vele voorkeuren in te stellen.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 31 januari 2005, 16:30
RenéD's schermafbeelding
RenéD RenéD is offline
treofiel
Voornaam: René
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 april 2004
Locatie: Hilversum Media-capital
Berichten: 125
Stuur een bericht via ICQ naar RenéD Stuur een bericht via MSN naar RenéD
Welke ik hier toch echt mis is contacts5 van PDAperformance en zoals ze zelf zeggen:
Citaat:
The ultimate Address Book just got better with over 200 new features and enhancements!

Features include:

Advanced Sorting
Powerful SmartContacts™ Version 5 Lookup System
Skinning and Color Scheme Support
Printing to a Bluetooth/IR-enabled printer via PalmPrint
Mapopolis support
Contact Linking
Icon Pack Support
Beautiful Interface
Sony Clie Jog Dial and Palm Tungsten/Zire NavPad support
and more!

Requirements: Any color Palm OS 3.5 handheld; Palm OS 4 or higher recommended. Does not support grayscale devices!
Je mag het 30 dagen uitproberen, maar bij mij heeft dat het niet gehaald. Al na een week heb ik het geld overgemaakt voor de unlockcode.

Voor mensen die ruimte genoeg in hun geheugen hebben en een Palm OS met camera: Contacts5 Photo edition Doet verder hetzelfde als Contacts5 maar zet dan bij de contactpersoon een fotootje!
__________________
Groeten van een blije palm gebruiker, René

Treo 650 is helemaal top , de T3 is nu mijn multimedia device. (mijn vriendin heeft nu ook een T3!en een 650 )
Ik sla de 680 maar over en wacht op de Pre

Laatst gewijzigd door RenéD; 31 januari 2005 om 16:36.
Met citaat reageren
  #10  
Oud 31 januari 2005, 20:24
Piet Piet is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 22 januari 2005
Berichten: 27
Citaat:
Op 31-01-2005, om 16:19 heeft Henk Vrieselaar dit gezegd in bericht #8
Onderin het beginveld staan de letters L, F en C (respectievelijk achternaam, voornaam, bedrijf). Door op een van deze letters te klikken selecteer je de volgorde in achter-, voornamen en bedrijven.
Tegelijkertijd alle 3 velden selecteren kan niet. Ik ken ook geen programma's die dat kunnen en waar je dat trouwens voor nodig zou moeten hebben.

Handig is dat rechtsboven je door op het telefoontje, de computer of het huisje te klikken achtereenvolgens de gegevens ziet over telefoonnummer, emailadres en adresgegevens.
Dit alles zonder het beginscherm te verlaten. Dus je kunt zo weer naar een andere naam switchen vanuit het hoofdscherm, bijvoorbeeld met behulp van de handige alfabetbalk links.

Verder zijn er nog vele voorkeuren in te stellen.
Het programma Agendus heeft wel de zoek mogelijkheid.

Volgens de beschrijving moet je met custom extra velden kunnen invoeren. Weet iemand hoe je die vervolgens van outlook automatisch kan overzetten.
Heb al geprobeerd met Hotsyn Custom change setting en daar velden verplaatst, maar dit helpt niet.
Ook het plaatsen in de Palm niet.

Piet

Piet
Met citaat reageren
  #11  
Oud 31 januari 2005, 20:25
Piet Piet is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 22 januari 2005
Berichten: 27
Citaat:
Op 29-01-2005, om 21:41 heeft Piet dit gezegd in bericht #3
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb de reviews nagelopen, maar nog geen juiste keuze kunnen maken.

Bij Supernames hoort het andere pakket DateMan for Palm OS welke je als bundel kan kopen.
Eerste reactie op DateMan for Palm OS dat dit zeer gebruikersvriendelijk overkomt.
Je kan bijv. in het scherm de afspraak qua tijd en lengte er zo inzetten. De begin en eind tijd wordt dan ook direct zichtbaar.
De aanschafprijs, als je rechtstreeks in $ koopt lager dan Agendus. Ondermeer door de bundel korting.

Zal de bundel enige tijd uitproberen.
Je hoort nog.

Piet
Supernames in combinatie met DateMan is afgevallen.
Ze lopen nl. steeds vast en zijn erg traag met opstarten.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 31 januari 2005, 20:43
Piet Piet is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 22 januari 2005
Berichten: 27
Citaat:
Op 31-01-2005, om 21:24 heeft Piet dit gezegd in bericht #10


Het programma Agendus heeft wel de zoek mogelijkheid.

Volgens de beschrijving moet je met custom extra velden kunnen invoeren. Weet iemand hoe je die vervolgens van outlook automatisch kan overzetten.
Heb al geprobeerd met Hotsyn Custom change setting en daar velden verplaatst, maar dit helpt niet.
Ook het plaatsen in de Palm niet.

Piet
Denk dat ik het heb gevonden.
In Hotsyn Custom change setting en daar in de customvelden moet je exact de namen opgeven gelijk aan outlook. Schijnbaar is de volgorde van de velden vastgesteld, daar de eerste velden E-mail 2 en 3 zijn, daarna weet ik nog niet.
Ik had eerst in het eerste veld "mobile 2" staan, maar daar kwam evengoed het tweede emailadres.

Dit komt ook zichtbaar in Agendus, dus ik denk dat het nu die zal worden.

Piet
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2011