Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04 november 2006, 07:00
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
[Nieuws] Nieuwe Gmail Mobile Client vijfmaal sneller dan voorheen

Google heeft een downloadbare e-mailclient uitgebracht, waarmee je op elke Java-telefoon toegang krijgt to Gmail. De applicatie is vijfmaal sneller dan voorheen en maakt het mogelijk om attachments te openen.
Als je in je mobiele browser naar www.gmail.com/app gaat, wordt automatisch de applicatie aangeboden die geschikt is voor jouw type telefoon. Tot nu toe kon je Gmail in je browser bekijken door in de mobiele browser http://m.gmail.com in te tikken.

De nieuwe Gmail Mobile Client heeft als voordeel dat het sneller is, maar ook minder kliks en minder scrollacties vergt. E-mailbijlagen in Word-, PDF- en diverse afbeeldingsformaten zijn ook op minder geavanceerde telefoons te openen, waarbij de opmaak automatisch wordt aangepast aan het scherm van de telefoon.
Met hotkeys kun je door de applicatie navigeren. Ook kun je berichten als gelezen of ongelezen markeren, nieuwe berichten aanmaken en mail archiveren. Ook typische Gmail-acties zoals het plaatsen een sterretje en het rapporteren van spam zijn in de applicatie ingebouwd. Uiteraard kun je de berichten in threaded view bekijken, waarbij mailtjes van dezelfde conversatie bij elkaar worden geplaatst.

Downloaden: ga naar www.gmail.com/app.



bron
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 3057-h1n1qneuqyv.jpg‎ (21,2 KB, 49x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 november 2006, 11:29
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Zoals elders gepost, het ophalen en installeren gaat prima op mijn SEK800i, de rest niet. De app start op, zodra ik iets wil doen geeft ie aan dat er een werkende netwerkverbinding moet zijn (en die heb ik via umts van KPN)...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 november 2006, 15:11
WhiteAss
Guest
 
Berichten: n/a
Jammergenoeg lukt het mij niet.
ik krijg de volgende melding
Network Unavailable

This program requires a wording data connection. Pleas check your signal strength.

hier is echter niets mis mee. Het downloaden en aanmelden ging namelijk wel gewoon goed.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 november 2006, 16:56
jempen jempen is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 20 januari 2003
Berichten: 128
Bij mij werkt hij ook niet precies dezelfde fout als hierboven, programma zegt dat ik geen werkende verbinding heb.. heb ik dus wel umts op k800i
__________________
Palm
Palm M105 -> Tungsten E -> Tungsten T3 -> Treo 600 -> Treo 650 + Lifedrive -> Treo 750 + Palm TX -> Treo Pro
Met citaat reageren
  #5  
Oud 04 november 2006, 17:54
WhiteAss
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb geen umts en een W810i.
Ik vermoed dat het probleem niet aan ons ligt. Bij het downloaden stond er bij US/Canada zou hij niet te gebruiken zijn in europa? lijkt me sterk.
Kan ook nog een kinderziekte zijn.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023