Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28 augustus 2006, 12:55
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Pushmail oplossing voor de Treo 650?

Shaun van PDA247 vraagt zich af of dit gisteren verschenen programma pushmail mogelijk maakt.

Ik ben wat dat betreft net zo'n leek als Shaun, want volgens mij is het ook hier voldoende om de juiste serversoftware te hebben voor het pushen van je (bedrijfs)mail en heb je daarvoor op je Treo niets speciaals nodig.

Heb ik het mis? En is dit dan een nuttig programma?

Groeten, Roel.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: gif 125016.gif‎ (7,9 KB, 13x gelezen)
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 augustus 2006, 17:32
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Ik veronderstel dat iedereen die nu al gebruik maakt van de BlackBerry-diensten, dit op zijn Palm kan gebruiken.
Iemand met een BlackBerry en een Palm zou het eens moeten proberen.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 augustus 2006, 18:01
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Welke Palm client zou de blackberry mail moeten ontvangen dan? Versamail gewoon?

__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 augustus 2006, 01:10
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer