Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 06 november 2003, 15:09
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Ik zou ook wel willen weten waar 'goede' sdcards te koop zijn, dus niet die van Sandisk die je bijna overal kunt kopen. Heeft iemand een suggestie? Online kopen is in dit geval erg lastig want dan kun je zeker niet controleren welk merk het is. In een gewone winkel zijn ze nog wel eens zo vriendelijk, althans dat is mijn ervaring, om ze uit de verpakking te halen zodat je het kaartje kunt controleren. Overigens tot grote verbazing van het winkelpersoneel, maar dat terzijde
__________________
What the FAQ?
  #42  
Oud 06 november 2003, 15:57
Sander's schermafbeelding
Sander Sander is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 27 november 2000
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 547
Mgm & Edwin, mijn laatste Panasonic SD (256 MB) heb ik 2 weken geleden bij Brando (http://shop.brando.com.hk/panasonic_sdmemory.php) besteld. Kaartje is $103 incl verzenden, dus met de huidige Euro-Dollar koers kom je op ongeveer op EUR 90. Hier kun je er zeker van zijn dat het een Panasonic is, want onder dat merk worden ze verkocht (ik neem aan dan Panasonic geen re-branded Sandisk kaartjes verkoopt ). Brando is een prima shop met goede service, en heeft overigens ook uitstekende screenprotectors.
__________________
Sander
  #43  
Oud 06 november 2003, 16:38
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Sander, dank voor je antwoord. Dat is niet duur gelet op het feit dat ze helemaal uit Hong Kong moeten komen. En je hebt die kaart gecontroleerd met het proggie Card Info op je Palm, neem ik aan? En hoe lang duurde de verzending trouwens?
__________________
What the FAQ?
  #44  
Oud 07 november 2003, 08:29
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Patch beschikbaar

Er is een patch beschikbaar die in ieder geval een deel van het probleem lijkt op te lossen. Lees hier meer.
De update is hier te downloaden.

Volgens het artikel bij PIC is er nog een twee probleem dat nog opgelost moet worden.
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...
  #45  
Oud 07 november 2003, 14:40
Sander's schermafbeelding
Sander Sander is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 27 november 2000
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 547
Citaat:
Op 06-11-2003, om 17:38 heeft metck dit gezegd in bericht #43
Sander, dank voor je antwoord. Dat is niet duur gelet op het feit dat ze helemaal uit Hong Kong moeten komen. En je hebt die kaart gecontroleerd met het proggie Card Info op je Palm, neem ik aan? En hoe lang duurde de verzending trouwens?
Ja, prijs is inderdaad scherp, voornamelijk vanwege euro koers. Kaartje is ook volgens Card Info een Panasonic (maar dat kan ook niet anders). Verder is de verzending naar NL veel sneller dan op de website bij bestelling wordt aangegeven. Ik had het kaartje in een dag of 5/6 binnen geloof ik.
__________________
Sander
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023