Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31 juli 2003, 15:43
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
Versamail met een Yahoo account over Hotsync

Sinds kort heb ik ook Versamail op m'n Zire 71 gezet om mijn emails te lezen na gesyncht te hebben met hotsync. In eerste instantie was het de bedoeling om dat via mijn vetrouwde hotmail account te doen, maar dat kon niet, omdat Hotmail een webmail aan bieder is die geen pop en smtp server heeft die nodig zijn, wil versamail mails op kunnen halen. Tussen de instellkingen van versamail zag ik oa de Yahoo server staan met daarbij vaste standaard gegevens vande pop en smtp server die Yahoo dus blijkbaar WEL gebruikt.
Ik een Yahoo account aangemaakt, en direct viel mij op hoe compatibel yahoo is met e hedendaagse manier van werken. Door een programmatje (intellisync) te downloaden kon ik mijn adres gegegevens die in adress staan over seten naar mijn yahoo account. Zo gezegd, zo gedaan en dat werkte prima. Ok, mij yahoo account was, nu nog het binnenhalen van mailtjes met versamail. Als daarin op get mail klik krijg ik te zien dat er een ppp connectie gemaakt probeert te worden. Maar ik heb geen ppp connectie (meer). Daarnaast wil ik helemaal niet een aparte verbinding maken voor versamail, maar gewoon mijn mail ophalen via hotsync manager.
Zelf kom ik er niet uit, maar ik zou graag wat meer informatie en hulp willen van mensen die ervaring hebben met versamail of hetzelfde probleem.
Bvd

PD
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 juni 2004, 23:09
MAL MAL is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 26
Ik heb hetzelfde probleem, bij mij gebeurd ook niks.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 juni 2004, 23:47
Chris_Homan Chris_Homan is offline
Aankomende beginner
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 02 maart 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 305
Je moet even kijken onder 'options>mail servers' en zorgen dat onder 'Service:' (onderaan het scherm) via het pulldown menu 'Synchronize Only' is geselecteerd. Volgens mij moet het dan werken. Om dit met Yahoo werkend te krijgen moet je wel gebruik maken van Yahoo Mail Plus, de betaal-email service van Yahoo.
__________________
//Off Topic
Met citaat reageren
  #4  
Oud 25 juni 2004, 08:19
MAL MAL is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 26
ah, je hebt mailplus nodig, daar zal de kneep wel zitten. Ik heb nl alles geprobeerd qua instellingen, maar niets lijkt te werken.

Overigens krijg ik ook outlook express niet gesynct.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 25 juni 2004, 18:23
judgeblacksteel's schermafbeelding
judgeblacksteel judgeblacksteel is offline
Forumbikkel
Voornaam: judge
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Locatie: ijsland
Berichten: 308
wat een toeval

was ik gisteren juist hetzelfde aan het proberen zonder geluk
nu weet ik waarom
zou het met tiskali wel kunnen ? kan nog altijd met mijn gsm verbinding maken met hun server !!!
__________________
It is not that your life is too short , but you are dead so long
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2011