Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10 april 2008, 13:03
frans
Guest
 
Berichten: n/a
Yaps printen

Bestaat er een mogelijkheid (voor het geval ik mijn Palm ooit kwijt raak) om al mijn gegevens die in Yaps staan uit te printen. Ik heb een Thungsten E en de Yaps viewer is daarmee niet compatible.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 april 2008, 22:20
buggeroff's schermafbeelding
buggeroff buggeroff is offline
TAFKAB
Voornaam: Jan Karel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 01 mei 2002
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 439
Printen weet ik niet, maar je kunt vanuit YAPS rechtstreeks exporteren naar MEMO (zie pulldown menu onder "record"). Vanuit memo moet je het kunnen printen of exporteren naar Word of Excel.
__________________
Maak niet steeds dezelfde fout ! Er is keus genoeg !
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 april 2008, 09:24
frans
Guest
 
Berichten: n/a
web Clipping

Ik had nog nooit van web clipping gehoord. Via Google kwam ik op de website van Palm en vond onderstaand bericht:

PQAs (Web Clipping) Discontinued: The Palm PQA (web clipping) service is discontinued as of August 31, 2004. The information below will not be applicable after that date. To continue browsing the web wirelessly, we recommend you upgrade to an easy-to-use, full-featured smartphone, which provides a richer web browsing experience and better email options. We can help you migrate. Click here to learn how to upgrade to a smartphone.

Web Clipping was a technology used for delivering information over a wireless messaging service for use with the Palm™ i705 and Palm™ VII series handhelds. The PrintMe application installed on some PalmOS® 5 handhelds will not work on devices other than Palm i705 handhelds. You can delete this application from your PalmOS 5 handheld by following these steps.

Ik ga verder zoeken.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 11 april 2008, 12:38
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frans Bekijk bericht
Ik had nog nooit van web clipping gehoord. Via Google kwam ik op de website van Palm en vond onderstaand bericht:

PQAs (Web Clipping) Discontinued: The Palm PQA (web clipping) service is discontinued as of August 31, 2004.
(...)
Ik ga verder zoeken.
Ehm, korte vraag hè: hoe heeft dit met Yaps te maken? Of is deze post in het verkeerde topic?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 13 april 2008, 12:18
frans
Guest
 
Berichten: n/a
Yaps en web clipping

Mijn vraag was of er een mogelijkheid bestaat om mijn Yaps gegevens uit te printen. Uit wat ik vond bleek dat je vroeger, met een bepaalde versie van Palm, gegevens vanaf je Palm kon printen en dat kon dan d.m.v web clipping. Zo is het dus gegaan!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 15 april 2008, 11:02
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Bij mijn weten werden met web clipping websites geschikt gemaakt voor pda's. Om makkelijker te kunnen internetten, in de tijd dat pda's nog 160x160 schermen hadden. Dat heeft vrij weinig met printen te maken.

Met Yaps Viewer kun je de Yaps-database op je computer bekijken. Het lijkt me dat er dan wel wat te printen valt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023