Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26 november 2007, 14:25
Gabriëls - Bergmans
Guest
 
Berichten: n/a
Synchroniseren PalmT/X met outlook

Hallo hallo,

Mijn Palm kan ik niet meer synchroniseren met Outlook. Ik heb al geprobeerd met resetten en PC te formatteren. Wat moet ik doen.

GB
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 november 2007, 14:41
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Hallo en welkom!

De informatie die je nu geeft is wel erg summier. Probeer eens wat duidelijker te zijn in je probleemomschrijving. Geef zoveel mogelijk info, zoals de eventuele foutmeldingen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 november 2007, 15:52
Gabriëls - Bergmans
Guest
 
Berichten: n/a
Synchroniseren Palm T/X

Hallo DOMO,

Bedankt voor de reactie. Ik weet niet hoe ik moet antwoorden op uw vraag, "Palmclub" is voor mij nog onbekend. Daarom geef ik nu een nieuw bericht. De info die ik nog kan geven is dat bij installeren en synchroniseren ik het bericht krijg dat de sychronisatie met outlook faalde. Eigenaardig, maar alleen de herhalingen (activiteiten die wekelijks of maandelijks terugkomen) staan in outlook. Palmclub lijkt mij erg interessant om meer informatie te krijgen want in de winkel vallen ze uit de lucht.

GB
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 november 2007, 18:19
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ok, wij kunnen zonder info natuurlijk moeilijk zeggen wat er precies mis is, dus je zal toch even op zoek moeten gaan naar mogelijke oorzaken. Heeft het altijd wel gewerkt? Of is de T|X net nieuw? Welke softwareversies gebruik je op je computer voor Windows, Outlook en de software van Palm (HotSync).

Je kan hier ook eens je HotSync log plaatsen. Ga daarvoor rechtonder naast de klok naar het symbooltje, klik erop met de rechter muisknop en kies voor 'log'. Dat logboek geeft een overzicht van recente synchronisatiepogingen en foutmeldingen. Misschien dat daar iets tussen staat.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 28 november 2007, 19:30
Gabriëls - Bergmans
Guest
 
Berichten: n/a
Synchronisatie Palm

Dag Domo,

De problemen zijn opgelost. Na een hard reset op de Palm en het verwijderen van het programma op PC, heb ik opnieuw geïnstalleerd en een ander naam ingevuld. Zelfde naam als "owner" vermeld op de Palm. Alles werkt nu zoals het moet. De vraag is nu , hoe komt dat? Zal deze manier van werken altijd moeten toegepast worden als ik de PC formatteer? Zal ik dan de volgende keer opnieuw de eerste naam kunnen gebruiken?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 28 november 2007, 22:11
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Mooi dat alles werkt! Wat betreft de 'owner' naam kan ik enkel zeggen dat de naam op je computer en Palm gelijk moeten zijn. Dus formateer je je PC kan je gewoon verder werken met die naam door 'm opnieuw in te voeren. Dat is dus geen probleem.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 29 november 2007, 07:51
Gabriëls - Bergmans
Guest
 
Berichten: n/a
Synchronisatie

Dag dag,

Ik weet dat 'owner'naam op PC en Palm identiek moeten zijn maar het probleem was dat na formatteren met die naam de Palm niet meer kon gesynchroniseerd worden met outlook.Dus telkens je formatteert moet er ook een andere naam ingevoerd worden. toch of zijn er andere mogelijkheden?
Met citaat reageren
  #8  
Oud 04 december 2007, 20:10
benjanssen
Guest
 
Berichten: n/a
Hallo,
ik heb eindelijk tijd om eens wat uitgebreider met mijn mooie, eenvoudige Palm Tungsten T te gaan werken. Ik synchroniseer regelmatig. Nu heb ik in Windows Vista het programma Microsoft Office Outlook volop in gebruik. Ik heb de schermpjes met contactpersonen uitvoerig ingevuld en zou dat graag terug willen zien op mijn Palmpje. Volgens het boekje Palmcomputers (in 10 minuten) moet dat eenvoudig kunnen, maar ik zou niet weten hoe. Ook met de discussie op het forum en de artikelen bij nazoeken Outlook kom ik niet verder. Wie zet mij op het goede spoor? Alvast bedankt! Ben Janssen
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023