Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Softwareontwikkeling

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 augustus 2002, 23:06
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
Programmeren met OrbForms Designer

OrbWorks heeft de visuele ontwikkeltool OrbForms Designer uitgebracht, waarmee je redelijk makkelijk in een C-achtige taal kunt programmeren.

Ik heb het uitgeprobeerd en er een review over geschreven. Je vindt 'm hier:

http://www.palmclub.nl/reviews/softw...eren/orbforms/
__________________
gonny

Laatst gewijzigd door gonny; 28 december 2002 om 13:36.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 09 september 2002, 15:35
Freaky
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben op dit moment op zoek naar een ontwikkelomgeving voor het maken van een Palm-applicatie. Deze applicatie moet formulieren tonen die ingevuld kunnen worden mbv meerdere popup-lists. Ik heb zojuist pocket-studio 1.1 getest en die bevalt me wel... ik heb het iig voor elkaar om popup-list te vullen en te kiezen, daarnaast heb ik al bericht-boxen laten tonen en dat soort kinderspul

Ik heb zojuist je review gelezen enneuh ik weet niet of iemand pocket-studio EN OrbForms kent, maar ik zou graag willen weten welke ik het best kan gebruiken... ik moet de info die in de forms worden ingevuld (tijdelijk) opslaan in de palm en deze hoeven alleen naar de PC gestuurd te worden... her is geen sprake van synchronisatie... puur het overzetten van info vanaf de palm naar de pc!

Ik werk hier tussen allemaal Delphi guru's dus mijn gevoel zegt dat ik voor pocket-studio moet gaan omdat je ook met pointers zit in C....

Alvast bedankt voor jullie reactie!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023