Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29 december 2002, 01:53
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
Post Review: miniSync

Handig, lichtgewicht en klein: miniSync, een oprolbare USB-kabel waarmee je kunt opladen en synchroniseren.

Klik hier voor het review
__________________
gonny
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 januari 2003, 10:42
WALLE TEMPELMAN
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up minisyns voor clie

wat een uitvinding. direct besteld en werkt perfect dat is heel wat anders dan die snoerenboel die je bij de sj30 krijgt. simpel- klein en betaalbaar. zoals dat voor een sony erbij zou moeten horen
Met citaat reageren
  #3  
Oud 05 maart 2003, 12:56
stamppot
Guest
 
Berichten: n/a
Gonny,

Een vraag: ik heb ook een miniSync besteld voor mijn Tungsten|T, maar ik bemerk dat de pasvorm van het apparaat nogal te wensen over laat.
Het lijkt erop dat de 2 haakjes die in de 2 plastic nokken naast de eigenlijke metalen connector zitten niet goed inhaken op de daarvoor bestemde uitsparingen in de unversal connector van de palm. Dat, of de veerdruk in de metalen connector pennetjes is te groot en drukken de connector gewoon weer van zijn plek.

Heb jij deze ervaring ook?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 05 maart 2003, 14:22
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
Stamppot,

Ik heb de versie voor de m500 getest. Later kwam ik erachter dat dit model weliswaar een Universal Connector heeft, maar toch niet zo goed past op de Tungsten, omdat er een stukje plastic in de weg zit (dat je trouwens heel makkelijk kunt wegknippen of -zagen).
De versie voor de Tungsten heb ik dus niet getest. Wel heb ik gemerkt dat de verbinding niet bepaald muurvast zit. Hij zit vrij losjes aan de Palm vast en moet eigenlijk een rustig plekje op je bureau krijgen, zodat je er niet tegenaan kunt stoten of snel aan de kant moet leggen.

Ik heb even een opmerking bij het review gezet, dat er twee modellen zijn.
__________________
gonny
Met citaat reageren
  #5  
Oud 05 maart 2003, 17:28
JohanE JohanE is offline
Just some member
Voornaam: Johan
Model: Palm m505
 
Geregistreerd: 07 januari 2002
Locatie: Westland
Berichten: 103
Heb de minisync nu ook een tijdje in gebruik, in een woord ideaal. Geen geknoei meer met een cradle, gelijk opladen en syncen.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 06 maart 2003, 12:50
stamppot
Guest
 
Berichten: n/a
Gonny,

Helaas, ik merk dat de Tungsten versie niet goed past. Helaas weet ik niet of dit aan mijn versie ligt, of aan mijn Tungsten, of gewoon aan het product zelf....

Nou ja, zal er maar eens een berichtje richting BoxWave tegen aan gaan gooien. Ik laat nog wel weten wat ze me melden.

Toch bedankt!
Met citaat reageren
  #7  
Oud 15 maart 2003, 00:05
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Thumbs up

Ik heb een minisync cabel van Brando besteld (voor 20 dollar, dus ca 18 pleuro), vandaag binnengekomen, en mijn SJ30 staat zich nu vrolijk op te laden daaraan: werkt perfect! De connector past beter dan de standaard adapter van de Sony: veel strakker en geen beweging meer mogelijk als je hem in de Clie steekt. Ik vind helaas de kabel net iets aan een te korte kant, maar aan de andere kant zou ik wel weer over de bulk gezeken hebben als de kabel wat langer was.

Kortom: aanradertje voor iedereen met een laptop!
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #8  
Oud 28 juli 2003, 10:40
Tim
Guest
 
Berichten: n/a
Effe updaten: ik heb zopas gezien dat de minisync in reclame staat: (omgerekend) 19 euro, verzendingskosten inclusief.
Bij Brando is dit net geen 18 euro.
Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik koop er mezelf eentje!
Met citaat reageren
  #9  
Oud 18 augustus 2003, 14:15
stamppot
Guest
 
Berichten: n/a
Ook nog even een update van mijn kant: heb van BoxWave een nieuwe MiniSync opgestuurd gekregen, en die werkt verder perfect.
Mijn initiele problemen waren dus waarschijnlijk te wijten aan een productie foutje of zo...
Met citaat reageren
  #10  
Oud 07 november 2003, 09:33
Ruudje's schermafbeelding
Ruudje Ruudje is offline
Moleculair genetisch lid
Voornaam: Ruud
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 12 februari 2001
Locatie: Castricum
Berichten: 38
Ik heb zojuist ook een minisync besteld voor mijn spoedig te bestellen T3.
Waar ik echter nog niemand over heb gehoord is dat BoxWave voor de minisync ook een Netstroom-adaptor (direct in stopcontact; europese en US versie beschikbaar)verkoopt waar je de USB connector in plugt. Zeer handig als je accu bijna leeg is en er effe geen PC (langdurig) beschikbaar is... (denk aan vakantie, campings e.d.). Heb ik er meteen maar bijbesteld. Als ik hem binnen heb laat ik wel weten of dat dingetje inderdaad zo klein en handzaam is als het lijkt op de website....
BTW: ook als auto-aansteker-adaptor beschikbaar.
__________________
Ruud
====================
"Success is getting what you want.
Happyness is liking what you get."
Met citaat reageren
  #11  
Oud 23 november 2003, 20:03
Ruudje's schermafbeelding
Ruudje Ruudje is offline
Moleculair genetisch lid
Voornaam: Ruud
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 12 februari 2001
Locatie: Castricum
Berichten: 38
Citaat:
Als ik hem binnen heb laat ik wel weten of dat dingetje inderdaad zo klein en handzaam is als het lijkt op de website....
Is ie inderdaad!!
Nu nog de T3 waarvoor ik het wil gebruiken in ontvangst nemen...
__________________
Ruud
====================
"Success is getting what you want.
Happyness is liking what you get."
Met citaat reageren
  #12  
Oud 07 maart 2004, 17:50
walberg walberg is offline
Lid
Voornaam: Bob
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 04 maart 2004
Locatie: Amstelveen
Berichten: 41
Ja ik heb vandaag een tungsten T overgenomen van iemand, deze zit in een alu kast, en kreeg ik de minisync erbij, handig toch!!!! niet dus, i sync houdt geen rekening met het ontbreken van de sync knop dus je moet hem toch iedere keer weer op de cradle zetten, of heeft iemand anders daar een oplossing voor
Met citaat reageren
  #13  
Oud 07 maart 2004, 18:08
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Je hebt het review kennelijk niet echt goed gelezen. Lees het review nog eens goed met speciale aandacht voor de tekst onder het kopje Gebruik.

Zie voor een duidelijker antwoord de andere thread waarin je dezelfde vraag hebt gesteld:
http://www.palmclub.nl/forums/showth...threadid=15624

Laatst gewijzigd door Arent; 07 maart 2004 om 18:36.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023