Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22 december 2002, 21:00
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
Beoordeling reviews

Vanaf heden wordt er bij de reviews een beoordelingsblokje geplaatst, waarmee je in één oogopslag kunt zien hoe het produkt gewaardeerd wordt.

Het eerste review dat een dergelijke beoordeling bevat is het review van de SlovoEd-woordenboeken.

Voor een toelichting op de beoordelingsaspecten kun je hier terecht.

Suggesties, tips of voorstellen hoe het nóg beter kan? Laat het weten in deze thread!
__________________
gonny
  #2  
Oud 22 december 2002, 21:21
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
In tegenstelling tot wat er net nog in de uitleg stond is de minimale score niet 0 Palmclubjes, maar 1 Palmclubje.

Voor de scores geldt:
: onvoldoende
: matig
: voldoende
: goed
: uitstekend

- jp

Laatst gewijzigd door jean-paul; 22 december 2002 om 22:33.
  #3  
Oud 22 december 2002, 21:31
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
Bij freeware zal het produkt altijd hoog scoren op prijs/kwaliteit, tenzij het produkt zo slecht is dat het zelfs niet de moeite is om te installeren. Maar in dat geval zal de Palmclub er waarschijnlijk geen review over plaatsen.
Ik zou deze laatste zin niet in deze bewoordingen hier neer zetten, we zijn onafhankelijk, en althans probeer ik, objectieve reviews te maken. Dan kan het dus zijn dat je uitzonderlijk slechte spullen reviewt, en dus ook plaatst.

Mijn mening, gewoon weglaten die laatste zin. Verder ziet het er heel goed, en doordacht, uit!
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
  #4  
Oud 22 december 2002, 21:59
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
Hoi Gert-Jan,

Je hebt op zich wel gelijk, maar een 0.1 versie van een nieuw freeware programma, zal ik op zich niet zo snel reviewen. Tenzij het een superhandig programma is, dat door veel mensen gebruikt wordt, Filez bijvoorbeeld.
Maar neem nou de nieuwste posting op PalmGear: een chanuka skin. Gratis, maar ik vind 'm superlelijk (BTW, Jean-Paul denkt daar totaal anders over). Die ga ik in ieder geval niet reviewen, dan heb ik nog wel een verlanglijst van duizend andere programma's die ik veel meer de moeite waard vind. Trouwens, op zo'n programma zit bijna niemand te wachten.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er freeware-produkt wordt uitgebracht, dat superslecht is, maar dat toch voor veel mensen interessant is. Of het moet als waarschuwing bedoeld zijn, maar meestal is zo'n programma dan al op het forum tot de grond toe afgebrand en is het de moeite van een review niet meer waard.

Maar... als je nog steeds niet overtuigd bent, haal ik het weg.
__________________
gonny
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023