Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22 december 2002, 20:44
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
Review: Mobileware Car Cradle

Een handige oplossing voor de auto: de Car Cradle van MobileWare. Dat is een houder voor je Palm, waarmee je zowel de Palm als een eventueel aanwezig GPS-systeem kunt opladen. Met dank aan Jeeptricks (Roel Jasper) voor het review!

Klik hier voor het review
__________________
gonny

Laatst gewijzigd door gonny; 27 december 2002 om 21:38.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 december 2002, 21:03
jwoerdma's schermafbeelding
jwoerdma jwoerdma is offline
Forumbikkel
Model: Handspring Treo 600
 
Geregistreerd: 07 maart 2001
Locatie: leiden
Berichten: 219
Mooi ding,
verbeterbaar: veel te duur
Jurgen
__________________
Woerdman
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 december 2002, 11:56
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
nou is er in het verleden al vaak gesproken over het misschien slecht kunnen aflezen van een kleurenscherm in het daglicht van de m5xx. maar hoe gaat dat in deze cradle met bijvoorbeeld gps??

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 december 2002, 12:40
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Gaaf ding inderdaad. Wel vreselijk duur, maar het zal wel een kleine oplage zijn.

Wat ik me alleen nog afvroeg is hoe je de GPS nou aansluit. Ik zie die kabels niet in de foto's terug. Zijn die ook in (achter) het dashboard verwerkt?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 23 december 2002, 13:09
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Volgens mij heb ik het kabeltje wel gezien, ik kan me vergissen, maar als je dit plaatje bekijkt, die stekker rechtsboven de 12volt-plug, dat is hem toch?
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 23 december 2002, 13:11
jeeptricks's schermafbeelding
jeeptricks jeeptricks is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 29 november 2000
Locatie: Madurodam
Berichten: 598
Patrickl:
Ik heb mijn GPS-muis in zoŽn luidsprekerruimte vlak onder het glas van de voorruit liggen. Uit het zicht. Het snoer heb ik door het dashboard lopen. Dat heb ik ook gedaan bij het snoer van de car cradle naar de aansluiting op de sigarettenplug. Halverwege dat snoer is een aftakking met een stekker voor de GPS. Die heb ik dus onzichtbaar verbonden met het GPS-snoer. Alle snoeren uit het zicht.


Tja, het is wel een duur ding. Ik ben wat op onderzoek uit gegaan. Een beetje houder ZONDER Universele Connector doet toch zoŽn E55,--. Deze cradle heeft dus wel die universele connector, met DIN-bracket, met voeding, aansluiting voor GPS en additioneel een boordspanningscontact, mocht je geen sigarettenaansteker hebben, of die al voor iets anders benut.
Ja, dan nog is het prijzig, maar wel meer in verhouding. Ik ben er erg enthousiast over en zoiets verzacht de pijn.

Orbit67:
Ik heb de m505. Dat is een uitvoering met een matig kleurenscherm. Žs Nachts natuurlijk geen problemen. Overdag kan het natuurlijk wel beter, vooral in de zuidelijke landen met een hoge lichtintensiteit.
De cradle plaats je om die reden dus theoretisch graag links naast het stuur. Dan valt dat licht ook op je scherm. Maar daar is ie voor mij als rechtshandige moeilijk te bedienen. Daar onbreekt de ruimte ook vaak om de cradle verantwoord te bevestigen.
Softwarematig kun je ook veel aan de leesbaarheid doen. Er zijn routeplanners die je in staat stellen om het contast te versterken of juist af te zwakken. Ik kan er goed mee leven.
Groet,
__________________
[][][][][][][]
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023