Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28 februari 2002, 12:53
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Palmclub-review Bonsai

Vragen en opmerkingen in deze thread...

Met dank aan Diana Schepman!
__________________
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 februari 2002, 16:48
Harry's schermafbeelding
Harry Harry is offline
Gadget Freak
Voornaam: Harry
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Naarden
Berichten: 227
Goeie review! Als ik het zo lees vind ik echter de prijs wat hoog... Er wordt een vergelijking gemaakt met ShadowPlan, maar mag ik ook Arranger v 1.32 onder de aandacht brengen? Kan erg veel, maar heeft één groot nadeel: geen conduit / windows programma.... Kost overigens ook USD 19,--
__________________
Met vriendelijke groet,
Harry

Van een Sharp IQ-8300M via een Philips Velo naar een Filofax en vervolgens via een Palm V en een Palm M505 naar een Tungsten T (van teleurstelling) en een Dell AXIM X30 besteld...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 01 maart 2002, 08:17
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
In het blokje rechtsonderin worden verschillende andere outliners genoemd. Een ervan is Arranger.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 maart 2002, 10:51
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
ja ik vind het ook aardig expensive. maar het zou voor mij zeker een uitkomst zijn. als handhaver bij de gemeente zit ik vaak aan procedures vast welke aan vaste data's gezet zijn. hiermee zou ik het perfect kunnen bijhouden wanneer wat moet gebeuren. ik denk dat he tde aanschaf zeker waard zou zijn.

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #5  
Oud 01 maart 2002, 17:07
Palmania's schermafbeelding
Palmania Palmania is offline
Lid
Voornaam: Diana
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 28 december 2000
Locatie: Almere
Berichten: 39
Exclamation Review Bonsai

De reden dat ik een korte vergelijking met Shadowplan heb gemaakt is dat de programma's beide een windows-versie erbij leveren en qua functionaliteit goed vergelijkbaar zijn. Brainforest Pro heeft dat ook, maar er is geen trial van de windows-conduit. Wat de prijs betreft: het is inderdaad niet goedkoop, maar als ik zie wat een goed functioneel palmprogramma tegenwoordig kost, vind ik de prijs-kwaliteit goed in balans.

Diana Schepman.
__________________
Palm with MAC is all you need
Met citaat reageren
  #6  
Oud 07 maart 2002, 20:06
Arrak1s Arrak1s is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Berichten: 36
Bonsai, filters & export

Ik gebruik bonsai al een tijdje. En ben op zich zeer tevreden. Wat niet genoemd werd is de mogelijkheid aan de hand van templates custom reports te maken op de desktop. Heel handig!

Via filters kun je via diverse selectie opties de afgebeelde informatie naar je hand zetten. Dit kan ook afgedrukt worden,
maar helaas is voor de export functie deze filtering niet actief

Ook de moeite waard is de "daynotez" applicatie....
Met citaat reageren
  #7  
Oud 19 december 2002, 17:55
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
De desktopversie van Shadow is ondertussen stukken verbeterd. Je kunt nu wel nieuwe items en nieuwe structuren aanmaken.

Daarnaast heeft Shadow als groot voordeel dat de auteur ervan, Jeff Mitchell, zeer actief is op de mailinggroepen van Shadow. Hierdoor krijg je soms binnen een kwartier al antwoord van de maker zelf op vragen of problemen die je hebt met het programma!

Groet,

Peter B
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023