Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 januari 2001, 08:51
Lyndon's schermafbeelding
Lyndon Lyndon is offline
Senior lid
Voornaam: Lyndon
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Rijswijk (ZH)
Berichten: 95
Heeft er iemand reeds ervaring met fcmobile (http://www.fcmobile.nl) voor de rittenadministratie.

Het product kost NLG 89, maar wil dit pas uitgeven als het product het waard is (kan geen demo-versie vinden).

Lyndon
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 januari 2001, 10:42
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lyndon
Heeft er iemand reeds ervaring met fcmobile (http://www.fcmobile.nl) voor de rittenadministratie.
Ik heb hier een reviewexemplaar van aangevraagd. Deze zou zo spoedig mogelijk opgestuurd worden, dus hopelijk is dat nog op tijd voor de nieuwsbrief die begin volgende week uit zou moeten komen.
Sowieso komt er een review van het programma op de site, dus nog even geduld.

Jean-Paul Horn,
Nederlandse Palmclub
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 januari 2001, 22:06
aluteijn
Guest
 
Berichten: n/a
Wink

Op de site van fcmobile kun je een demo voor de duur van 31 dagen downloaden. Het programma is eenvoudig in gebruik, duidelijk en overzichtelijk.
Ik heb het geregistreerd en ontvang binnen enkele weken de officiële versie met desktop programma. (ben benieuwd hoe dat er uit ziet.)

Ik hou jullie op de hoogte.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 januari 2001, 15:13
microkid
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb fcmiles sinds 2 weken in gebruik. Het is erg makkelijk en eenvoudig. Werkt gewoon prima, zoals je zou verwachten. Het programma neemt automatisch de eindstand van de vorige rit over, en via een pop-up kan je supersnel standaardritten invoeren. Ook makkelijk is de 'heen&terug' checkbox, voor de standaard dagelijkse ritten jaar je werk.
Nu maar wachten op de definitieve versie.
P.S. Let op dat je versie 1.01 of later hebt, want in 1.0 zit een bug in de categoriesknop (prive, zakelijk, alles)
Met citaat reageren
  #5  
Oud 31 januari 2001, 20:47
Leus
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Gebruik fcmobile sinds een paar weken. Ben echter nog niet helemaal zeker wat ik ervan moet vinden. De client software is heel aardig. Gaandeweg wordt het steeds gemakkelijker ritten in te voeren, omdat je codes kunt aanmaken (incl. start/eindadres, afstand e.d.) voor veelgereden ritten.

Vandaag echter ook de bijbehorende Windows software geinstalleerd (onder Win2000 UK). Dat liep iets minder. Na de eerste installatie werd er niet gesynchroniseerd. Pas na een herinstallatie worden de databases gesynchroniseerd.

Alleen.. nu wordt elke keer als ik bepaalde programma's (waaronder Explorer, Netscape, fcmiles) opstart de "Windows Installer" opgestart die het een of ander (ook van fcmiles) probeert te installeren.

Al een mailtje gestuurd, zit te wachten op een verlossend antwoord. Ben anders bang dat ik het maar weer moet deinstalleren....
Met citaat reageren
  #6  
Oud 02 februari 2001, 18:03
Marcel W.
Guest
 
Berichten: n/a
Smile

Het probleem met de Windows 2000 installer is inmiddels opgelost. Zie http://www.fcmobile.nl/support.html
Met citaat reageren
  #7  
Oud 03 februari 2001, 01:32
Hanzie
Guest
 
Berichten: n/a
Goed programma

Inderdaad een goed programma. Snel in te voeren, en toegespitst op de Nederlandse fiscus. De makers hebben wel wat tegenslagen gehad, waardoor een wat late levering en een paar kinderziektes het gevolg was, maar het resultaat mag er wezen: even in de file op de A13, en de hele dag is weer ingevoerd. Nadeeltje vind ik zelf dat wanneer je een andere auto gaat rijden, je daar wel een nieuwe 'kenteken key' voor aan moet vragen.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 06 februari 2001, 08:54
Leus
Guest
 
Berichten: n/a
Smile

Na een e-mail aan FC Mobile kreeg ik binnen 24h de oplossing voor het Installer probleem (zie vorige post). Dat loste inderdaad alle problemen op. Na nog een probleempje met het synchroniseren te hebben opgelost (zie http://www.fcmobile.nl/support.htm) werkt het programma nu perfect.

Invoer is erg gemakkelijk en de bijbehorende desktop software werkt ook erg intuitief.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 08 januari 2002, 16:32
Double O
Guest
 
Berichten: n/a
synchronisatie fcMiles met Palm werkt niet

Na installatie van de fcMiles software lukt het niet om deze software te synchroniseren met mijn Palm. Mijn computer geeft aan dat de software succesvol is geïnstalleerd en klaargemaakt is voor synchronisatie. Voorts wordt in het synchronisatie-report niet aangegeven dat de fcMiles software niet meegegaan is. Toch kan ik het icoon'tje van fcMiles niet op mijn Palm terugvinden. Heeft iemand een vergelijkbaar probleem gehad en opgelost en kan diegene tips & tricks op dit forum plaatsen ter oplossing van dit probleem?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023