alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Datebook Palm Zire 71
Hallo,
Ik heb een palm Zire 71 en daarop Date Book versie v.4.5.1P Op mijn computer heb ik Palm Desktop 4.1.4. Op mijn computer kan ik elke soort afspraak een kleur geven per categorie, die ik ook zelf kan instellen. Op mijn Palm Zire kan dit niet. Weet iemand of ik ergens een nieuwere of andere versie van datbook op mijn Palm Zire kan zetten, zodat het wel werkt? Alvast vriendelijk bedankt. Groeten, peter Doodeman |
|
||||
|
||||
Die aangepaste versie van Datebook is volgens mij geleverd vanaf de Tungsten|E, die min of meer dezelfde versie van PalmOS heeft als jouw Zire71. Het zou dus kunnen werken. Ik heb even gekeken en ik denk dat ik in de bijlage de relevante bestanden heb samengepakt. Maak voor het installeren een backup (succesvolle synchronisatie is genoeg, mits je backups maken niet hebt uitgeschakeld). Dan kan je de prc bestanden installeren en kijken wat er gebeurd
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hallo,
Bedankt voor je snelle reactie. Heb het op mijn palm gezet, maar werkt niet, geeft een fout aan: cannot be launched because of a system error. En het kan ook niet meer verwijderd worden van mijn Palm. Heb je nog een tip? Groeten, Peter Doodeman |
|
||||
|
||||
Ehm, nee. Waarschijnlijk controleert de software of het wel kan draaien op het model, of het gaat meteen de mist in. Het lijkt me dat je de bestanden via een programma als FileZ wel zou moeten kunnen verwijderen. Anders is er weinig andere keus dan een backup terugzetten.
|