alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Nou, het ding is uit en de eerste reviews zijn beschikbaar:
Wired News Engadget Ars Technica PreCentral (nogal uitgebreid) |
|
|||
|
|||
Bij ons istie nu in de webshop op pre-order beschikbaar. Evenals de accesoires. verwachtte leverdatum uiterlijk 18 juli. Groet, Richard, PDATechCenter.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() Ik wilde eerst nog naar Duitsland gaan, maar voor de prijs maakt dat niet uit, het scheelt zelfs reiskosten. Fijn dat jij dit apparaat plus extra's wel gewoon kan leveren in Nederland ![]() Groeten, Roel
FairPhone 3 (Android) Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee Laatst gewijzigd door RoelvdV; 07 juli 2011 om 06:38. Reden: details over bestelling |
|
|||
|
|||
.
Laatst gewijzigd door GuyFromNam; 25 september 2011 om 11:37. |
|
||||
|
||||
Mijn TP is ook besteld! Het ergste is dat wachten
![]() |
|
||||
|
||||
Mijne is ook besteld.. lang getwijfeld maar toch voor een 32 versie gegaan.. Nu dat wachten nog..
Super dat Richard die dus binnen heeft, als enige!!! Super! Merci Richard! ![]()
|
|||
|
|||
Ik heb de 32GB, met hoes, touchstone en toetsenbord besteld. Ben erg benieuwd. Lukt vast niet die te krijgen vóór mijn vakantie.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik ben gegaan voor de 16 GB uitvoering.
gr, Roel
|
|||
|
|||
Wat was je overweging Roel? "alles zit toch in de cloud?" Ik heb 16GB in min Pre2 met veel muziek (Spotify, offline) en zo'n 8GB aan films en toch heb ik nog over. 16GB zou ook voor mij vast voldoende zijn geweest...ik supersize ook altijd m'n McDonalds menu en heb later spijt.
![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat was je overweging Roel? "alles zit toch in de cloud?" Ik heb 16GB in min Pre2 met veel muziek (Spotify, offline) en zo'n 8GB aan films en toch heb ik nog over. 16GB zou ook voor mij vast voldoende zijn geweest...ik supersize ook altijd m'n McDonalds menu en heb later spijt.
![]() En: na veel reviews gelezen te hebben, met daarin ook kritiek, heb ik nog even nagedacht of ik nu al een Touchpad wil. Ja dus, voor dit toestel wil ik wel early adopter zijn. Ik verwacht binnen niet al te lange tijd een verbeterde opvolger. Niet dat ik dan direct overstap, maar dat is ook een reden om die € 100,- extra voor de 32 GB uitvoering (kost HP maar US $ 10,-) nog op zak te houden. Voor dit model hoop ik op software updates, waarmee ook wat rimpels gladgestreken kunnen worden. Nu eerst kijken wat mijn eigen ervaringen gaan worden met mijn gebruik. Dat videobellen slecht lijkt te werken vind ik niet zo spannend. gr, Roel