alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Palm Pre Plus
Is er nu echt geen mogelijkheid om via de Palmclub informatie te bekomen van Palm (HP) over beschikbaarheid van de Palm Pre Plus in Belgie en/of Nederland? Zelf ben ik een echte fan van Palm toestellen (m100, m505, Tungsten, Treo 650). Misschien een samenaankoop organiseren onder de leden van de Palmclub. Alle berichten die ik lees zijn steeds vertalingen uit Amerikaanse persmedelingen. Is er ooit iemand bij Palm Europe zijn licht gaan opsteken?
|
|
||||
|
||||
Excuses! Was iets te enthousiast met reageren. Zie nu dat het om de Palm Pre Plus gaat. Ik schat zo in dat de Plus binnenkort ook te krijgen is bij PDA Techcenter zodra de Plus in Engeland te koop is. Hoop dan dat er snel een simlockvrije beschikbaar is.
|
|||
|
|||
[Ik schat zo in dat de Plus binnenkort ook te krijgen is bij PDA Techcenter zodra de Plus in Engeland te koop is.]
Dat denk ik dus ook, en daar wacht ik dus met smart op! Mijn Treo 650 loopt nu echt op de laatste beentjes (qua hardware) na jaren trouwe dienst... ![]() |
|
|||
|
|||
Maar aan de andere kant: de Palm Pre Plus is kort geleden goedgekeurd voor invoer door de douane van Nederland, dus misschien brengt HP het toestel ook meteen naar ons??
|
|
||||
|
||||
Laten we het hopen en dan niet gelocked aan een provider! Grote kans dat ie via Vodafone komt zoals in Duitsland.(O2 en Vodafone).
|
|||
|
|||
Citaat:
![]() |
|
||||
|
||||
Tja dat is dan jammer voor mij. Heb voor mijn Pre mijn abo met een jaar verlengd met een hele goede deal. En ja, de dekking is uitstekend met KPN surf&mail extra snel. Gewoon 5 balkjes 3G!
En toch hoop ik dat de Plus simlockvrij te koop zal zijn. Enne, de Pixie Plus is ook een mooi apparaatje hoor. Heb er een dummy van in mijn handen gehad, maar zal toch gaan voor de Pre Plus. Het is alles wat ik al heb, maar dan even wat beter...
|
|||
|
|||
We zullen dus nog wat geduld moeten hebben. Het zou ook goed om weten zijn wat HP nu gaat doen. Laten zij Palm gewoon hun koers varen met een extra kapitaal injectie of komt er een nieuw HP toestel uit. Met PalmOS hebben ze in ieder geval een iPhone killer. Gelukkig doet mij Treo 650 nog altijd zijn werk. Maar het intensief gebruik heeft zijn sporen nagelaten op de casing.
|
|
|||
|
|||
Verwacht nou niet dat met de overname door HP alles in een keer goed zit met distributie in NL. Allereerst is de overname pas officieel afgerond ergens in juli. Dan pas kunnen ze zich met Palm gaan bemoeien. Dus ik verwacht eerlijk gezegd pas dat de opvolger van de Pre officieel ook naar NL gaat komen. Rond kerst ten vroegste.
|
|
||||
|
||||
Ach tot die tijd kan ik hopelijk nog even genieten van een nieuwe geunlockte Palm Pre Plus nadat ik mijn huidige Palm Pre op marktplaats heb gezet. Of zal ik voor een Pixie Plus gaan? Heb gelukkig nog even om daar over na te denken.
PS. De Pre+ en Pixie+ zijn vanaf 28 mei verkrijgbaar in Engeland via O2 (deze laten unlocken en gaan met die Pre+ of toch maar een Pixie+.....)
Labels |
belgie, beschikbaarheid, nederland, palm pre plus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
Discussietools | |
Weergave | |
|
|