Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Algemene discussies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 februari 2010, 13:59
spud spud is offline
Forumbikkel
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 182
treiNS NS reisplanner voor webOS

Dit is cool. Een webOS native reisplanner voor de NS. Fijn dat er toch mensen zijn die voor die paar early adopters in NL apps schrijven!!

treiNS | PreCentral.net

Laatst gewijzigd door spud; 13 februari 2010 om 13:37.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 februari 2010, 23:00
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Erg blij mee. Bedankt Henning

Rob
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 februari 2010, 11:36
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Geweldig! Wat helemaal mooi zou zijn, is www.9292ov.nl integratie erbij.
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
  #4  
Oud 09 maart 2010, 19:17
Selder Ronald Selder Ronald is offline
Ronald49
Voornaam: Ronald
Model: HP Veer
 
Geregistreerd: 28 januari 2007
Locatie: Roermond
Berichten: 73
nou ik begrijp er niks van hoe ik het moet installeren ik heb een Palm Pre duitse versie, zou je mij kunnen helpen?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 09 maart 2010, 21:22
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Aan allen, gelieve voortaan eventjes te zoeken: er is al een thread over dit programma en de installatie
Met citaat reageren
  #6  
Oud 09 maart 2010, 22:47
Selder Ronald Selder Ronald is offline
Ronald49
Voornaam: Ronald
Model: HP Veer
 
Geregistreerd: 28 januari 2007
Locatie: Roermond
Berichten: 73
geweldige reactie Dombo maar dit is juist de reden datik er nog eens naar vraag want quick install werkt niet echt bij de Palm Pre en de link die bij Pre Central staat geeft landen aan waar ik niet in woon en dus mijn telefoonnummer niet in kan geven.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 10 maart 2010, 07:28
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ronald, misschien, heel misschien is het niet handig om mensen 'dombo' te noemen terwijl je om hulp vraagt. Tevens zou het een stuk slimmer zijn om verder te gaan op een plek waar dezelfde vraag speelt, want dan krijg je eerder antwoord.

Ik voel me nu in ieder geval niet geneigd om een oplossing aan te dragen.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 10 maart 2010, 08:03
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domo Bekijk bericht
Ronald, misschien, heel misschien is het niet handig om mensen 'dombo' te noemen terwijl je om hulp vraagt. Tevens zou het een stuk slimmer zijn om verder te gaan op een plek waar dezelfde vraag speelt, want dan krijg je eerder antwoord.

Ik voel me nu in ieder geval niet geneigd om een oplossing aan te dragen.
Hey Domo. Het was inderdaad ook totaal geen aardige reactie van Ronald op jouw post. Ik deel wel het sentiment dat ik lijk te bespeuren bij hem dat je toch wel wat schoolmeester-beter-wetend reageerde. Echt uitnodigend om mensen te bewegen te posten op deze site was je reactie het in mijn ogen ook niet, hoe goedbedoeld en ook nuttig deze ongetwijfeld was. No hard feelings, just my 2 cts.
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
  #9  
Oud 10 maart 2010, 08:12
Selder Ronald Selder Ronald is offline
Ronald49
Voornaam: Ronald
Model: HP Veer
 
Geregistreerd: 28 januari 2007
Locatie: Roermond
Berichten: 73
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MendriX Bekijk bericht
Hey Domo. Het was inderdaad ook totaal geen aardige reactie van Ronald op jouw post. Ik deel wel het sentiment dat ik lijk te bespeuren bij hem dat je toch wel wat schoolmeester-beter-wetend reageerde. Echt uitnodigend om mensen te bewegen te posten op deze site was je reactie het in mijn ogen ook niet, hoe goedbedoeld en ook nuttig deze ongetwijfeld was. No hard feelings, just my 2 cts.
Bedankt, ik voelde mij ook beledigd door Domo en waarschijnlijk meer mensen tuurlijk had ik al gekeken bij Pre Central en probeerde ook met Quick install het te installeren maar ik weet niet meer hoe ik quick install kan laten werken met de palm Pre met de Treo 680 lukte het wel aangezien de Pre alles via W Lan doet. Dan is het toch normaal dat je aan mensen die het wel gelukt is een vraag stelt hoe zij het bewerkstelligt hebben, vind het trouwens vreemd dat de link bij Pre Central telefoonnummers aangeeft voor Germany Ireland etc. maar niet voor de Nederlandse nummers. Vriendelijke groeten Ronald
Met citaat reageren
  #10  
Oud 10 maart 2010, 08:34
michkoopt michkoopt is offline
Senior lid
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 14 juli 2007
Berichten: 84
beetje vreemd

beetje vreemde reacties hier maar oke, reden waarom regio code +31 er niet bijstaat?
mischien omdat ie hier niet officieel vekrijbaar is.....
en als je de link te moelijk is, via preware is ie gewoon
te downloaden dus manieren zat
Met citaat reageren
  #11  
Oud 10 maart 2010, 08:57
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Selder Ronald Bekijk bericht
Bedankt, ik voelde mij ook beledigd door Domo en waarschijnlijk meer mensen tuurlijk had ik al gekeken bij Pre Central en probeerde ook met Quick install het te installeren maar ik weet niet meer hoe ik quick install kan laten werken met de palm Pre met de Treo 680 lukte het wel aangezien de Pre alles via W Lan doet. Dan is het toch normaal dat je aan mensen die het wel gelukt is een vraag stelt hoe zij het bewerkstelligt hebben, vind het trouwens vreemd dat de link bij Pre Central telefoonnummers aangeeft voor Germany Ireland etc. maar niet voor de Nederlandse nummers. Vriendelijke groeten Ronald
Als je het zo geformuleerd was had domo je vast verder geholpen. Wat mij betreft zand er allemaal over. Schone lei.

Nederland staat er vermoedelijk niet bij, omdat Nederland niet behoort tot de officiele Palm Pre landen, zucht, vooralsnog hopelijk.
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
  #12  
Oud 10 maart 2010, 08:58
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michkoopt Bekijk bericht
beetje vreemde reacties hier maar oke, reden waarom regio code +31 er niet bijstaat?
mischien omdat ie hier niet officieel vekrijbaar is.....
en als je de link te moelijk is, via preware is ie gewoon
te downloaden dus manieren zat
Mmm, ik zie 'm niet (meer) staan in Preware, maar ik heb ook de Palm-feeds uitstaan. Zal het binnenkort 's proberen met die feeds aan. Thx voor de tip i.i.g.!
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
  #13  
Oud 10 maart 2010, 13:38
michkoopt michkoopt is offline
Senior lid
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 14 juli 2007
Berichten: 84
en die quick install staat in zijn geheel uitgelegd op Precentral met screenshot's en al
moet geen enkel probleem hoeven te zijn, nl. net zo simpel
als je ouwe Treo680.
Met citaat reageren
  #14  
Oud 10 maart 2010, 18:56
Selder Ronald Selder Ronald is offline
Ronald49
Voornaam: Ronald
Model: HP Veer
 
Geregistreerd: 28 januari 2007
Locatie: Roermond
Berichten: 73
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michkoopt Bekijk bericht
en die quick install staat in zijn geheel uitgelegd op Precentral met screenshot's en al
moet geen enkel probleem hoeven te zijn, nl. net zo simpel
als je ouwe Treo680.
Ja vind je het simpel? Ik heb idd de pech dat ik de quick install niet op mijn pc krijg en ook niet op mijn laptop ik snap er niks van, ik kwam tot het downloaden ervan op mijn laptop ik had GSM europa aangevinkt en toen die klaar was zag ik nergens geen voortgang meer, en op mijn pc kreeg ik alleen maar error meldingen, daar lukte helemaal niks. Maar ben toch van plan een Dell Laptop te kopen en dan probeer ik het nog wel eens. In ieder geval bedankt Ronald
Met citaat reageren
  #15  
Oud 10 maart 2010, 21:20
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Simpel is relatief he. Voor een tweaker is het simpel. Voor mijn kleine broertje is het ingewikkeld. Ik denk dat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat het redelijk bewerkelijk is! Het is geen appstore-klik-en-klaar. Je moet er maar zin in hebben of de tijd voor hebben, als je telefoon slechts je communicatiemiddel is waar je wat handige tools op wilt gebruiken.
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
  #16  
Oud 12 maart 2010, 09:40
Selder Ronald Selder Ronald is offline
Ronald49
Voornaam: Ronald
Model: HP Veer
 
Geregistreerd: 28 januari 2007
Locatie: Roermond
Berichten: 73
Het is mijn PC die de foutmeldingen weergeeft, ik handel gewoon naar hoe de volgorde beschreven staat, en idd momenteel heb ik weinig tijd door mijn werk om me er goed in te verdiepen, er zal binnenkort wel een nieuwere versie uitkomen of de maker van deze App zal wel inzien dat het makkelijker te downloaden moet zijn groetjes Ronald
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023