alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
agendafunctie iphone
Beste gebruikers,
Een rare vraag misschien: ik was een windows mobile gebruiker, HTC, Palm, maar ben sinds kort overgestapt naar Iphone. De agendafunctie daarvan valt me echter nogal tegen, is beperkt, heeft geen zoekfunctie en het invullen van items is omslachtig, je moet plaats en naam apart opslaan, dan vervolgens een tijdstip aangeven, ook apart opslaan. Het geheel oogt prachtig maar ik vind het niet praktisch. Vooral het ontbreken van een zoekfunctie stoort me. Weet iemand of er palm pda applicaties bestaan? Misschien ligt het vooral aan het touchscreen concept en moet ik me er mee verzoenen en na verloop van tijd gewoon weer een Palm aanschaffen Bij voorbaat dank voor een reactie Met vriendelijke groet, ANEZ |
|
||||
|
||||
Ik snap je vraag niet maar voor de iPhone is WebIs bezig met iets, Pocket Informant maar dat zou al meer dan een maand geleden uitgebracht hebben moeten zijn..schiet niet op dus..
|
|
||||
|
||||
Het is bekend dat dit soort functies van de iPhone tegenvallen. Sterker nog, op de Palm zijn ze, ondanks de ouderdom van het systeem, ongeėvenaard. Ik betwijfel of er oplossingen voor zijn, Apple zet de standaard apps behoorlijk dicht. Maar als ze er zijn weten ze dat ongetwijfeld bij de iPhoneclub. De oprichters hiervan zijn hier ooit op de Palmclub site begonnen
![]() Mocht je er toch niet uitkomen, is het misschien interessant om de nieuwe Palm Pre af te wachten.
|
|||
|
|||
Citaat:
![]() |
|
||||
|
||||
Tja, en ik mocht van mijn werk een smartphone uitzoeken
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
mijnE2 maakt via bluetooth verbinding met mijnNokia 3110classic, in het phone selector menu moest ik kiezen voor Nokia 6230, de bovenste uit de lijst als provider KPN GPRS
|
||||
|
||||
Die methode heb ik nog niet geprobeerd. Op de Nokia zit Joikuspot, waarmee je van de Nokia een wifi spot maakt. Lukte wel met de iPod Touch. Ik zal de andere methode eens proberen.
|
||||
|
||||
als er KPN UMTS of zo bij de provider list staat moet je die nemen, maar mijn E2 kent alleen nog GPRS, voor mij trouwens zat want mijn Nokia doet ook maar GPRS
|
||||
|
||||
Uit al dit soort threads blijkt maar weer dat Palm (OS) het gewoon doet. Geen fratsen, gewoon werken.
Mooie reclames hoor voor die zogenaamde smartphones, maar uiteindelijk moet het gewoon een bruikbaar toestel zijn. Daarom voor mij dan ook geen iPhone, hoe gelikt het er allemaal ook uit ziet. Ben wel heel benieuwd naar de Palm Pre, want die introductie filmpjes laten fraaie functies zien. gr, Roel
|
||||
|
||||
Citaat:
Gisteren nog de MDA Compact IV (HTC Touch Diamond) van mijn vrouw uitgeprobeerd. Als ik het toestel in handen heb, ben ik enthousiast. Maar als ik er mee ga werken begint het me te irriteren, al die priegelige menu's. Het beste WM toestel wat ik ooit in handen heb gehad blijft nog de Treo 750v.. jawel een Palm. BTW: de MDA Compact is te koop...
|
|||
|
|||
Citaat:
Gisteren nog de MDA Compact IV (HTC Touch Diamond) van mijn vrouw uitgeprobeerd. Als ik het toestel in handen heb, ben ik enthousiast. Maar als ik er mee ga werken begint het me te irriteren, al die priegelige menu's. Het beste WM toestel wat ik ooit in handen heb gehad blijft nog de Treo 750v.. jawel een Palm.
BTW: de MDA Compact is te koop... Telkens ik de overstap maak naar wm (reeds 3 keer) merk ik dat ik binnen een maand of twee minder dan 50% van de dingen doe in vergelijking met mijn palm... Ik denk steeds: "ik zal het wel onthouden, ipv die afspraak in te geven, ook zo met taken, snelle nota's,... Dus nu terug bij het snelle (maar iets minder sexy) palm. Ik hoop dat de palm pre toch nog een beetje veel de eenvoud van de echte palm zal blijven behouden... |