Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 september 2008, 16:41
mrmad1909's schermafbeelding
mrmad1909 mrmad1909 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Manfred
Model: HP TouchPad
 
Geregistreerd: 05 december 2006
Locatie: 127.0.0.0
Berichten: 109
680 of Centro

Ik gebruik nu een jaar een 650. Dit tot grote tevredenheid qua sw en functionaliteit. Maar het geheugen is beperkt ook al gebruik ik powerrun.

Ik heb nu twee 650's. 1-tje heeft de bug dat er geen geluid uit komt ivm de switch in de earplug. De andere heeft digitizer problemen. Na elke aan/uit (scherm aan en uit is dat) kan ik weer Digifix runnen om uberhaubt wat te kunnen doen. Hardreset/softreset etc biedt tot nog toe geen soelaas.

Ik gebruik nu de sync met outlook. Alleen werkt die maar tot Versie Outlook 2002. Weet iemand of de 680 of de Centro wel kan syncen met een hogere outlook versie?

Ik vind de centro aantrekkelijker ivm de 1.3 Mp camera. Maar of ik de bugs wil hebben van de centro weet ik nog niet...
__________________
HP Touchpad 32Gb & PalmPre2 16Gb yessss
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 september 2008, 16:59
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb outlook 2007 en het synct perfect met de centro.
Daarvoor had ik een treo 680, met de vorige versie van outlook, dat ging ook perfect.

De centro is heel wat aangenamer om in je jaszakje te krijgen, batterij is beter en het geheel werkt sneller op de centro dan op de treo 680.

als je een centro zoekt...
http://www.palmclub.nl/forums/koop-a...lm-centro.html
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 september 2008, 08:54
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Als geld een overweging is, kies de Treo 680. Scheelt je 100 EUR ( ? ) en ze kunnen hetzelfde. Als dat geen overweging is en je ogen zijn goed, kies een Centro. Lettertjes zijn wat kleiner, maar hij veel comfortabeler om mee te nemen. Ik had eerst een Treo 680, maar nadat deze gestolen is heb ik na een week een Tytn II proberen een Centro aangeschaft. Geen spijt. Heerlijk toestel. Ze kunnen beiden prima overweg met Outlook 2003 t/m 2007.
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023