alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
zeer zeker niet tenkel vodafone gebruikers ik gebruik orange-t-mobile en heb er zo af en toe ook last van, niet met regelmaat heel af en toe maar nog.
niks veranderd aan de gsm, gebruik m vrij veel en word toch minder. maak ook geen call-logs leeg e.d. dus daar kan het ook niet aan liggen. wachten op een update van de centro software ?? ilona |
|
|||
|
|||
![]() Kijk eens op het Palm forum:
Centro freezing on incoming calls, faulty or delayed dialing from contacts, call records - Hardware - Community Help Forums Ik heb hier mijn ervaringen opgezet. Greetz, Marcel. |
|
||||
|
||||
Ach, zie het maar als de Palm-bug die in elk toestel van Palm zit. Typisch Palm weer.
![]() Ik heb er de laatste tijd weinig last meer van. Mijn oplossing was het opnemen met de hardwareknop, niet met het scherm. Heb verder geen call logs verwijderd ofzo. Maar ik begrijp dat dit geen oplossing is voor verschillende andere mensen.
|
|||
|
|||
Fijn dat er meer last van hebben en niet alleen in Nederland
de antwoorden van een zekere "holvoetn" impliceerd een beetje dat de gebruikers met de problemen het bij zichzelf moeten zoeken ![]() terwijl hij zelf niet eens in het bezit is van een Centro ![]() De beste man denkt zeker dat we achterlijk zijn ![]() zelfs een nieuwe uit de doos en nog nooit gesynct die doet het ![]() Wimpie
|
|||
|
|||
Citaat:
Ach, zie het maar als de Palm-bug die in elk toestel van Palm zit. Typisch Palm weer.
![]() Ik heb er de laatste tijd weinig last meer van. Mijn oplossing was het opnemen met de hardwareknop, niet met het scherm. Heb verder geen call logs verwijderd ofzo. Maar ik begrijp dat dit geen oplossing is voor verschillende andere mensen. ![]() en heb een hekel aan een vet scherm met vinger afdrukken ![]() wat moet je met een smartphone met aanraakscherm dan ![]() ![]() Wmpie
|
|||
|
|||
Ik heb er nog steeds last van.
Ook met het opnemen met de hardware knop. Call Logs leegmaken heeft bij mij geen enkel nut. Hij blijft regelmatig "bevriezen". En niet alleen als ik gebeld wordt en op wil nemen, maar tegenwoordig ook als ik de telefoon uit zet. :S René. |
|
|||
|
|||
Ik had het probleem ook gemeld bij Palm. Kreeg als antwoord dat ik een harde reset moest uitvoeren...
Eigenwijs als ik ben heb ik dit niet gedaan. Ik heb wel een 3rd party app eraf gehaald: rummycub. Suf programma, wat moet ik ermee. En even afkloppen: geen storingen meer! En dat al ruim een week. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik had het probleem ook gemeld bij Palm. Kreeg als antwoord dat ik een harde reset moest uitvoeren...
![]() |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd.
Moet nl echt aan andere gsm/pda, maar twijfel nog aan centro vanwege het vastlopen. We Hope..
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |
|
|||
|
|||
![]() Zoals het er nu uitziet, biedt het programma "Reset Doctor" de oplossing:
Dit programma flushed automatisch als een vooraf ingestelde waarde is bereikt. Mijn instelling: Clear Cache if less than 16M En na bijna een week met veel inkomende gesprekken GEEN freeze meer ![]() Reset Doctor - Saving your preferences from resets! Oh ja, ik maak gebruik van de 1.95 beta versie http://www.hobbyistsoftware.com/Down...a_Download.php Veel succes allemaal, laat me even weten of het bij jullie ook werkt? |
|
|||
|
|||
Ik heb versie 1.95 gedownload en geďnstalleerd en meteen ff getest.
Mezelf gebeld met een andere telefoon en opgenomen met het touch screen. En hij liep niet vast!! Hopen dat dit inderdaad de oplossing is, totdat Palm komt met een definitieve oplossing. Heeft iemand trouwens enig idee hoelang de app. te gebruiken is voordat je moet registreren? René. Laatst gewijzigd door *René*; 11 september 2008 om 09:32. |
|
|||
|
|||
Ik heb, na een paar maanden, nog steeds geen vastlopers gehad...
Operator: base progs: 4cast docstogo full version keyboard my running my Sport splashId smartlist typeRight Yesterday En ik neem mijn telefoon op zowel hardwarematig als softwarematig. (ik surf uiterst zelden via gprs) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb versie 1.95 gedownload en geďnstalleerd en meteen ff getest.
Mezelf gebeld met een andere telefoon en opgenomen met het touch screen. En hij liep niet vast!! Hopen dat dit inderdaad de oplossing is, totdat Palm komt met een definitieve oplossing. Heeft iemand trouwens enig idee hoelang de app. te gebruiken is voordat je moet registreren? René. 12 September ben ik een aantal keer gebeld en iedere keer liep de centro vast. Zo vaak heb ik het nog niet mee gemaakt. 100% vastlopers!!!!!! Zowel bij het softwarematig opnemen, als hardwarematig. ![]() Ik ben er nou helemaal klaar mee. Heeft de treo 680 dit ook? Anders denk ik dat ik die maar eens ga aanschaffen. (Of Palm helemaal vaarwel zeg.) René. |
|
||||
|
||||
Gisteren heb ik ook weer een vastloper gehad, nadat ik dacht van: "Goh, 't zijn m'n ouders maar die bellen, laat ik eens via het scherm opnemen."
Met hardwarebutton opnemen heb ik vooralsnog nog nooit problemen gehad.
|
|||
|
|||
Centro slaat soms helemaal vast
Citaat:
Het was helaas van korte duur.
12 September ben ik een aantal keer gebeld en iedere keer liep de centro vast. Zo vaak heb ik het nog niet mee gemaakt. 100% vastlopers!!!!!! Zowel bij het softwarematig opnemen, als hardwarematig. ![]() Ik ben er nou helemaal klaar mee. Heeft de treo 680 dit ook? Anders denk ik dat ik die maar eens ga aanschaffen. (Of Palm helemaal vaarwel zeg.) René. |
|
||||
|
||||
Citaat:
![]()
|
|||
|
|||
mijn 680 loopt regelmatig vast als ik NIET opneem. (telefoon staat aan maar ik ben niet in de omgeving van mijn telefoon)
Dan heeft de beller allang opgehangen en mijn 680 blijft trillen en op het scherm staat nog steeds answer or hangup icoontjes. Verder is ie dan totaal gefreezed en moet ik de batterij er opnieuw in en uit doen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
mijn 680 loopt regelmatig vast als ik NIET opneem. (telefoon staat aan maar ik ben niet in de omgeving van mijn telefoon)
Dan heeft de beller allang opgehangen en mijn 680 blijft trillen en op het scherm staat nog steeds answer or hangup icoontjes. Verder is ie dan totaal gefreezed en moet ik de batterij er opnieuw in en uit doen. |
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook regelmatig.. Het is behoorlijk irritant.
Wat ik ook heb: de wekker gaat regelmatig niet af. Best irritant als je die 's ochtends nodig hebt om wakker van te worden. Ook een ander alarm (kwartier later, 'reminder' aan een afspraak) zorgt er niet voor dat de Centro gaat rinkelen.. Valt dit onder een ander topic, of heeft dit wellicht met elkaar te maken? |
|
||||
|
||||
Hoe staat het met de vastlopers?
Verjaardag en Kerst komt er aan en de kids en vrouw zeuren om wat ik voor beide wil. Centro klinkt dan prima....
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |