Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 december 2000, 14:50
Larver
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb

Ik zoek een lederen case (map, tas) voor mijn M100 en kan die nergens vinden. Bestaan die eigenlijk wel? en zo ja waar dan? Heel erg bedankt voor de hulp.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 december 2000, 07:05
Bas Olivier
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Ik heb ook even gezocht en zag via een ander forum dat de slim leathercase voor de M100 (die bestaat gewoon, zie de doos van je M100) geen apparte plaats voor de stylus heeft. Het gevolg is dat je 'm elke keer uit de achterkant van de palm moet peuteren.

Ik heb een leren hoes voor een palm III. Deze past ook precies en heeft wel een apparte plaats voor de stylus. Het grootste verschil daarnaast is dat deze hoes niet rond is aan de onderkant.

Deze bevalt me erg goed, te krijgen bij dixons a 99,-


Bas
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 augustus 2001, 11:02
bjorntje's schermafbeelding
bjorntje bjorntje is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E
 
Geregistreerd: 13 juni 2001
Berichten: 269
Stuur een bericht via ICQ naar bjorntje
Om het topic weer even actueel te maken: Ik gebruik zelf ook een leather flipcase van Palm voor de III-serie. Gekocht toen ik m'n Palm 2 dagen had, voor Fl 14,95 bij de Megapool (waarschijnlijk omdat alle III's die ze hadden inmiddels verkocht zijn). Af en toe wil je ze nog wel eens zien liggen voor die prijs.

Volgens mij is de leather flipcase niet zo'n geweldige bescherming voor je III-serie-Palm, maar aangezien de M100 toch een stuk steviger is met de klep dicht voldoet het hoesje prima voor huis, tuin & keukengebruik.

Mocht je meer willen, kijk dan eens naar cases van bv. Vaja of E&B, vergelijkbaar met de Rhinoskin (behalve dat er wel gedacht is aan een beschermend raampje van plastic):

http://www.the-gadgeteer.com/eb-m100slipper-review.html
http://www.the-gadgeteer.com/m100-vaja-case-review.html

Succes ermee.

Björn
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 augustus 2001, 17:03
klaasstaaldraad's schermafbeelding
klaasstaaldraad klaasstaaldraad is offline
Forumbikkel
Model: Palm m100
 
Geregistreerd: 26 juli 2001
Locatie: root, schwert en groen
Berichten: 189
Sinds enige tijd heb ik ook een originele-Palm leren mapje voor mijn Palm m100 aangeschaft (de bijgeleverde hard-plastic cover bood toch te weinig bescherming).
De stylus kan geplaatst worden in een uitsparing in het leren mapje. Het mapje sluit middels klitteband en biedt een goede bescherming. Ik weet niet of het mapje speciaal voor de M100 gemaakt is, maar hij sluit toch goed aan. Het mapje heeft een rechthoekige vorm en als de Palm in het mapje zit kun je gewoon syncen. Verder heb je ook nog de mogelijkheid om visitekaartjes, creditcards en bankpassen op te bergen in het mapje.
Ik heb het mapje gekocht voor ong. NLG 90 bij Dixtone (www.dictone.nl en dan zoeken naar filiaal). Je kunt het mapje bekijken op https://store.palm.com/Catalog/produ...sesandcovers=1
__________________
groet,

Klaas
---
'Een cynicus is iemand die - als hij bloemen ruikt - om zich heen kijkt om te zien waar de kist staat' (gezien op Tonie's kladblok http://www.tonie.net/)
Met citaat reageren
  #5  
Oud 23 augustus 2001, 17:09
Vico
Guest
 
Berichten: n/a
Veel voor weinig

Ga es ff langs bij de Kijkshop. Daar kun je een prachtige universele hoes kopen voor je Palm. Hij is van het merk Caselogic, is van kunstleer, met rits, beschermflap voor je scherm, opbergruimte voor pasjes en je kunt je pennetje prima kwijt. Ik gebruik hem al ruim een half jaar intensief maar kan weinig nadelen ontdekken. En dat voor maar Hfl.29,95.

Succes!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 23 augustus 2001, 19:32
bjorntje's schermafbeelding
bjorntje bjorntje is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E
 
Geregistreerd: 13 juni 2001
Berichten: 269
Stuur een bericht via ICQ naar bjorntje
Klaas: dat is inderdaad degene die ik ook gebruik. Maakt de speelse M100 meteen wat meer agenda ipv gadget. En dat voor maar Fl 14,95...

Goeie tip Vico, zal eens kijken wat dat is (voor als de huidige versleten is). In ieder geval betaalbaar...
Is het deze toevallig? http://www.casedirect.com/images/p310E.jpg


Laatst gewijzigd door bjorntje; 23 augustus 2001 om 19:37.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 23 augustus 2001, 21:29
Vico
Guest
 
Berichten: n/a
Klopt, dit is em. Ben er erg over te spreken!

Veel succes.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023