Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 maart 2007, 20:21
Valere
Guest
 
Berichten: n/a
CD kwijt

Hallo,
Ik heb een Tungsten E maar ben de CD "Windows Software Installation CD" kwijtgeraakt, het hoesje met de ID code heb ik wel nog.
Op de site van Palm heb ik het programma PalmDesktopWin414E.zip opgehaalden proberen installeren, op een bepaald moment vraagt het programma de groene knop op de verbindingskabel in te drukken, er is geen knop op die kabel, wanneer je op skip klikt wil het programma niet verder.
Weet iemand waar ik de originele cd kan aanschaffen/downloaden ? (tegen vergoeding uiteraard)
Alvast bedankt,
Valere
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 maart 2007, 20:35
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Hallo en welkom op de Palmclub!

Dat knopje zit inderdaad niet op alle synckabels: wat het echter doet is Hotsync opstarten en uitvoeren. Doe dat dus handmatig op je Tungsten|E! Dan zul je zien dat alles lukt.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 maart 2007, 20:51
Valere
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt voor het snelle antwoord.
Het probleem is dat de HotSync niet werkt, wanneer ik op het pictogram klik/tip gaat hij naar dat programma maar er komt geen verbinding met de pc en krijg ik na enkele minuten de error "HotsyncProblem"
Ik ben een newbe in Palm en daar ik de cd niet heb heb ik ook geen handleiding.
Op welke manier kan ik Hotsync op de pda verwijderen om een nieuwe installatie te proberen ?
Een hard reset is geen oplossing want dan heb ik de cd nodig om de programma's terug te zetten, of heb ik het mis ?
Vriendelijke groeten,
Valere
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 maart 2007, 20:55
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
De CD heb je niet nodig voor de software, die heb je immers net gedownload. Hotsync op de Palm kan ook niet kapot gaan.

Wat is de letterlijke foutmelding op de Palm?

Als je Palm Desktop op de desktop opnieuw installeert dan hoort alles weer te werken. Kijk ook bij de veelgestelde vragen voor antwoorden op hotsyncproblemen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 14 maart 2007, 22:34
Valere
Guest
 
Berichten: n/a
Hallo,


HotSync Problem

The connection
between your handheld
computer and the
desktop could not be
established. Please
check your setup and
try again.

Ik heb op de desktop al enkele malen de soft verwijderd en opnieuw geinstalleerd, opnieuw gedownload en geinstalleerd, een soft reset op de pda gedaan, wil geen kontakt maken.

Mvg,
Valere
Met citaat reageren
  #6  
Oud 14 maart 2007, 22:39
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Heb je wat aan de tips bij de veelgestelde vragen, onder de categorie Hotsync "hij doet het niet" ? Welke USB poort in je computer gebruik je bijvoorbeeld?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #7  
Oud 15 maart 2007, 20:31
Valere
Guest
 
Berichten: n/a
Hallo,
Is ondertussen gelukt.
Eerst bij die groene knop ipv skip handmatig gestart maar dat was ook zonder resultaat.
Na heel wat zoekwerk heb ik gemerkt dat de gebruikersnaam niet dezelfde was als degene die ik ingaf tijdens de installatie, zat er dus waarschijnlijk nog in van een vorige installatie. Bij een nieuwe installatie deze naam ingegeven en het werkte.
Heb nu geprobeerd TomTom 5 te installeren maar dat lukt niet, maar dat is een ander problem.
Bedankt voor de moeite en vriendelijke groeten,
Valere
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023