Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05 maart 2007, 22:19
intruder intruder is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 13 mei 2006
Berichten: 27
hotsync loopt vast bij Documents to Go

Ik wordt gek van die palm!! Zo die is eruit.

Omdat Tomtom wat traag liep, dacht ik: een grote schoonmaak. Alle aanwijzingen keurig opgevolgd. En voila: tomtom loopt wat soepeler.

Inmiddels maak ik ook gebruik van outlook 2007 waarvoor ik de conduits heb gedownload en geïnstalleerd. Syncen met outlook: werkt goed.

Nu komt ie: ik heb een aantal documenten die ik sync. Dat werkt niet meer. Zelfs zonder documenten loopt de hotsync vast. Ik heb het voglende geprobeerd:
1. Met de Dataviz Tech Tool Doc to go verwijderd (alles) en opnieuw geïnstalleerd. (heb http://www.palmclub.nl/faq/25574/Pal...niet-meer.html opgevolgd)
2. Opnieuw een grote schoonmaak.

Ik weet niet wat ik nog anders kan doen, maar ik het die documenten hard nodig op mijn palm. Als dat niet gaat lukken moet de palm de deur uit. Dat kan toch niet de bedoeling zijn??? M'n TX werkt namelijk verder perfect!!

Wie helpt mij uit de brand?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 maart 2007, 22:20
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Geef eens een Hotsynclog.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 05 maart 2007, 22:21
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ik zou Docs To Go verwijderen van de desktop en opnieuw installeren.

In versie 9 kun je het trouwens zonder hotsync aan, omdat je dan (eindelijk) een ingebouwde filemanager hebt in Docs To Go.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #4  
Oud 05 maart 2007, 22:30
intruder intruder is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 13 mei 2006
Berichten: 27
Ik heb geen log file. Ik moet de synchronisatie echt afbreken: ctrl del voor de desktop en een soft reset voor de palm.

Vwb een nieuwe versie van doc to go: mijn versie 7.006 heeft het altijd prima gedaan. Oh ja, ik maak geen gebruik van het nieuwe bestandsformaat van office 2007.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 05 maart 2007, 22:35
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Als je de problemen hebt gekregen nadat je Office 2007 hebt geinstalleerd, lijkt het me duidelijk waar het probleem zit. Probeer een herinstallatie van Docs to go, en als dat niet werkt dan werkt het niet.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #6  
Oud 05 maart 2007, 22:38
intruder intruder is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 13 mei 2006
Berichten: 27
Iemand ervaring met docs to go versie 7.006 in combi met office 2007? Gaan deze twee niet samen?

De volgende vraag: gaat de nieuwste versie van docs to go samen met office 2007?

De laatste vraag: is er een alternatief voor docs to go?
Met citaat reageren
  #7  
Oud 05 maart 2007, 22:56
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Iemand ervaring met docs to go versie 7.006 in combi met office 2007? Gaan deze twee niet samen?
Voordat je die vraag stelt, moet je zelf eerst kijken of deinstalleren en herinstalleren van Docs to Go op de desktop helpt of niet.

Maar ik geloof dat ik dat pas 2x eerder heb gesuggereerd, zonder antwoord te krijgen.

Citaat:
De volgende vraag: gaat de nieuwste versie van docs to go samen met office 2007?
Wat staat er op de officiele website van DataViz ? Zoals eerder gesteld is het hotsyncen een beetje overbodig geworden bij Docs To Go 9.

Citaat:
De laatste vraag: is er een alternatief voor docs to go?
Quickoffice?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #8  
Oud 05 maart 2007, 23:01
intruder intruder is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 13 mei 2006
Berichten: 27
k zie dat ik onvolledig ben geweest in mijn post. Ik heb doc to go op de desktop verwijdert, dat hielp niet, vervolgens alle palm software verwijdert. Deze beide acties uiteraard in combi met een grote schoonmaak van de palm.

Ik kan me niet anders bedenken dan dat office 2007 hiermee iets te maken heeft. Of zijn er nog andere mogelijkheden?
Met citaat reageren
  #9  
Oud 06 maart 2007, 09:56
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Weet je wel zeker dat Documents to Go de boosdoener is? Nu je alles gedeïnstalleerd hebt en het nog steeds niet werkt, zou je aan iets anders denken. Probeer eens alle conduits uit te schakelen om te kijken of het dan nog steeds niet werkt. Werkt het dan wel, schakel de conduits dan een voor een uit om te kijken welke het probleem veroorzaakt.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #10  
Oud 06 maart 2007, 13:13
intruder intruder is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 13 mei 2006
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram Bekijk bericht
Weet je wel zeker dat Documents to Go de boosdoener is? Nu je alles gedeïnstalleerd hebt en het nog steeds niet werkt, zou je aan iets anders denken. Probeer eens alle conduits uit te schakelen om te kijken of het dan nog steeds niet werkt. Werkt het dan wel, schakel de conduits dan een voor een uit om te kijken welke het probleem veroorzaakt.
Ik zie dat de hotsync vastloopt tijdens 'documents to go'. Als ik documents to go uitschakel, dan verloopt de hotsync prima. Dat uitschakelen gaat overigens ook vreemd: dat kan niet via het systeemicoon van hotsync, 'custom' en dan 'docs to go' inschakelen op docs to go. Hij zegt dan iets over het aanmelden van een gebruiker in documents to go.
Dit doe ik vervolgens, de naam van mijn palm staat daar dan al, en via docs to go (het programma op de desktop) kan ik via tools de hotsyncinstellingen uitschakelen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023