Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18 december 2006, 07:00
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
[Nieuws] ALP is helemaal niet vertraagd, zegt ACCESS

Eerder berichtten we dat ALP was vertraagd, maar volgens ACCESS-woordvoerster Maureen O'Connell is dat niet het geval. Het was altijd al de bedoeling om in de eerste helft van 2007 ALP breed beschikbaar te stellen. De beloofde pre-release PDK's en SDK's zijn ook al uitgeleverd.

In het eerdere bericht valt te lezen dat ACCESS, de huidige eigenaar van PalmSource, de eigen deadline voor het ACCESS Linux Platform heeft gemist. Licentienemers moeten tot halverwege volgend jaar wachten om ALP in hardware te kunnen verwerken. Volgens Maureen O'Connell was het altijd de bedoeling geweest om voor het einde van 2006 een pre-release van ALP aan geselecteerde licentienemers beschikbaar te stellen. Ook zouden er voor het eind van het jaar ALP systeemontwikkelkits (SDK's) aan geselecteerde ontwikkelaars worden uitgedeeld. Die deadlines zijn gehaald.

Algemene beschikbaarheid van ALP, de opvolger van het PalmOS, kunnen we pas in de eerste helft van 2007 verwachten. En ook dat, zo zegt O'Connell in een reactie aan Palminfocenter, verloopt helemaal volgens eerder afgegeven planningen. Kortom: er is geen enkele reden tot paniek of doemdenkerij.


bron
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 3331-ees4ssu6r0h.jpg‎ (39,9 KB, 54x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 december 2006, 16:36
Pasulu Pasulu is offline
blijft toch Palm-adept
Voornaam: Paul
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 13 juli 2004
Locatie: Amstelveen
Berichten: 145
Ai! weet niet hoe het komt maar in afwachting van jullie review part 3 over de batterij van de Treo 680 viel me als eerste het niveau van de batterij op het fotootje op... als dat maar goed gaat!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 december 2006, 12:19
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Ik weet niet zeker of ik het goed zie, maar volgens mij geeft het symbool dat je ziet aan dat de batterij wordt opgeladen, oftewel, de telefoon hangt aan de oplader. Nogmaals, de foto is wat vaag, maar dat is wat ik er uithaal...
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 december 2006, 12:44
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pasulu Bekijk bericht
Ai! weet niet hoe het komt maar in afwachting van jullie review part 3 over de batterij van de Treo 680 viel me als eerste het niveau van de batterij op het fotootje op... als dat maar goed gaat!
Als je het fotootje in de bijlage van de eerste post bedoeld: Het is helemaal geen Palm Treo, maar een Haier telefoon met Linux, waar een demo van ALP op werd getoond tijdens een beurs.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #5  
Oud 19 december 2006, 12:49
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
De rest van de screenshots (die vlg. mij ook in de bron stonden) zie je hier. Op de 4e foto (MP3 speler) is de batterij al rood (ondanks dat het inderdaad geen Palm is).
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 19 december 2006, 12:52
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia Bekijk bericht
Als je het fotootje in de bijlage van de eerste post bedoeld: Het is helemaal geen Palm Treo, maar een Haier telefoon met Linux, waar een demo van ALP op werd getoond tijdens een beurs.
Nee echt? ik denk dat Pasulu ook niet wilde zeggen dat het een Treo 680 is, want dat ziet iedereen... hij bedoelde het batterij-icoontje...
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023