Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 mei 2001, 15:05
Papegaai
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Mijn memoknopje van de Palm V zit los. Wat kost het om zoiets te repareren?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 mei 2001, 15:57
FrUitSkI
Guest
 
Berichten: n/a
Palmrepair (das nie officieel palm) fixed ze gratis bij een memory uprgade naar 8 meg, ik weet niet of ze de reparatie opzich ook als service hebben, moet je even zoeken op het forum voor het adres.
verder als je jezelf een beetje een Viking voelt doe je het zelf, ik heb nog wel een link ergens waar uitgelegt wordt hoe het moet.
En als je het door palm zelf laat doen kost dat geloof ik gewoon het standaard bedrag van $ 100 USD. kan je er dus beter 8 meg in laten zetten.
succes ermee, mail als je die URL moet hebben, dan ga ik even zoeken.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 mei 2001, 18:46
BartSeverein
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

http://www.sfinx.demon.nl/palm/index.html
Met citaat reageren
  #4  
Oud 11 mei 2001, 19:40
FrUitSkI
Guest
 
Berichten: n/a
ahja psies, die dus

bedankt
Met citaat reageren
  #5  
Oud 13 juli 2001, 09:49
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Goed, na het lezen van diverse positieve berichten over het opwaarderen van een Palm V naar een V8, heb ik ook besloten om dit te laten doen. Dus, afgelopen woensdag mailtje gestuurd naar Palmrepair, en 's avonds al een reactie: Als je hem morgenavond hier kan hebben, kan je hem 's avonds nog ophalen...

Dat klonk goed, dus ik geantwoord, dat me dat wel leek en na nog wat e-mail correspondentie (routebeschrijving o.a.) heen en weer, stond ik donderdagavond op de stoep van Palmrepair. Er werd mij verteld dat hij meteen zou beginnen, met anderhalf uur kon ik hem weer ophalen, en watvoor OS ik er op wilde.

Anderhalf uur later stond ik weer bij Palmrepair op de stoep, en kreeg mijn Palm V8 aangereikt. Prima! Supersnelle service, bijna klaar-terwijl-u-wacht en met Palm OS4. Goed, ik merkte al wel dat het stroomverbruik lichtelijk steeg, maar heb nu wel 4x zoveel geheugen.

Nee, voor mensen die nog twijfelen, dit is echt een absolute aanrader!

O ja, het website adres van hem, maar dat is volgens mij hier al gemeld, is http://www.sfinx.demon.nl/palm/index.html

De eerstkomende twee weken hoef je echter geen upgrades te verwachten, hij is met vakantie... zo wist hij mij te melden...
Met citaat reageren
  #6  
Oud 13 juli 2001, 10:15
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
zie ook het Palmclub review

http://palmclub.nl/reviews/accessoires/upgrade8Mb/
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023