Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11 februari 2004, 19:13
hugover
Guest
 
Berichten: n/a
Question Mapsonic Palm Zire 71 problemen met installatie

Ik heb het pakket Kirrio met Mapsonic 1.2 + GPS gekocht. Ik heb de software geinstalleerd op de PC met alle kaarten, waarna de nodige bestanden naar de Palm worden gekopieerd via HotSync. Dit werkt allemaal goed tot ik Mapsonic op de Palm wil openen. Dan volgt de boodschap "An error occured while launching the application; please reinstall all the application". Alles gedeïnstalleerd en opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds dezelfde fout, wat nu?

Groetjes en dank bij voorbaat.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 februari 2004, 19:44
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Neem de Mapsonic reviewthread eens in z'n geheel door. Daarin komt ook aan de orde dat je flink wat geheugen vrij moet hebben, uit m'n hoofd weet ik niet precies hoeveel. Maar ik denk dat daar je probleem zou kunnen liggen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 februari 2004, 19:57
hugover
Guest
 
Berichten: n/a
bedankt, ga eens zien

Groetjes,

Hugoke V.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 11 februari 2004, 20:33
hugover
Guest
 
Berichten: n/a
Hallo Koekiemonster,

Het was inderdaad het geheugen op de Palm. Nu nog iets met identificateur oplossen, ben op zoek gegaan in de manual maar niet direct iets gevonden.

Groetjes,

Hugo V.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 februari 2004, 18:59
hugover
Guest
 
Berichten: n/a
Mapsonic in gebruik

Mapsonic aan de praat gekregen, het minst dat er iets te veel staat geïnstalleerd dat weigert Mapsonic op te starten. Er staan verschillende programma's met allerlei optie van talen, maar die kan men niet verwijderen, dat is wel een probleem. Het overbrengen van deelkaarten gaat heel gemakkelijk en de Kirrio set installeren was op 5 minuten gedaan, in de wagen ging het zelf tot 6 satellieten. Geluid met de Zire 71 is wel niet goed, misschien moet ik hier een apart luidsprekertje voor gebruiken. Ik dacht ook ergens te hebben gelezen dat men de stem kon veranderen, maar niets op terug te vinden.
Men kan een POI inbrengen, maar dit punt wordt niet aangekondigd. Ik hou jullie verder op de hoogte over de werking.

Kirrio met GPS, mapsonic, craddle, kabels koste € 429 in FNAC
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023