Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05 december 2005, 23:32
Marnix
Guest
 
Berichten: n/a
Adressen instellen

Hé iedereen, na een weekje ben ik hier terug.
Mooi machien zeg dienen Treo 650
Ik heb heel wat vragen doch even het eerste, de rest volgt nog wel.
Ik copieerde een 500 adressen manueel.
Mijn vraag is nu, een adres bestaat meestal uit naam man en vrouw kan ik die apart invullen doch dat ze wel op hetzelfde kaartje verschijnen.
Indien dit lukt hebben beide personen een geboortedatum hoe doe ik dit dan om hen te laten veschijnen in mijn agenda wanneer ze verjaren.
Marnix.
ps: ik zat vandaag in West Vleteren waar men den besten Trappist ter wereld maakt. Al dat volk daar zeg. 'k en heb nog nooit zoveel Ollandse auto's samen gezien en bracht er 2 bakjes mee van 12° goed spul zeg. Dienen pater zei me dat ik het best een jaartje zou moeten laten rusten doch ik denk dat ik nu beter zal gaan rusten met 2 van die paters binnen
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 december 2005, 23:46
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Ik denk dat je voor verjaardagen (HappyDays?) toch twee kaartjes zult moeten aanmaken. Als er een is ingevuld kan je heel makkelijk een kopie maken en dan naam , voornaam (, evt GSM) en geboortedatum veranderen.

West-Vleteren: zalig genieten! Hadden ze nog veel voorraad?
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #3  
Oud 06 december 2005, 00:20
Marnix
Guest
 
Berichten: n/a
Dacht ik ook al ivm die verjaardagen.
Dan moet men zoiets als naam en voornaam man of vrouw invullen of doe je het ook zoals ik nu
Voornaam: Pol - Fientje
Achternaam: Jans - Van Maldegem
Mag men tussen Pol en Fientje gelijk wat invullen. ik bedoel & of - of zoiets?
Heb wel even problemen met zoeken, die herkent niet steeds alles. Volgens ik zie lukt het niet om bv. op straatnaam te zoeken of deed ik iets verkeerd?
Nog een vraagje als ik het overzicht krijg, de voornamen komen steeds eerst, kan dit andersom?
ivm dienen Trappist 't was even reppen want die paters moesten aan het gebed, straffe rakkers die paters doch wel lieve mensen hoor. 't was even aanschuiven (1 km) en de politie kwam er aan te pas om al die buitenlanders naar huis te sturen. Ik schrok me dood want ik dacht dat ik alleen zou zijn. Die hebben wel ook een soort biertelefoon zodat je op voorhand weet als er nog bier te verkrijgen is, even zoeken op Google. Ik geloof niet erg in God en zijn gebod maar bier maken kunnen die wel zeg.
ps: 'k ga nu eronder want die paters beginnen te spoken denk ik.
ps 2: sorry voor het afdwalen Webmaster, doch wou het even kwijt en zal het nooit meer doen denk ik.

Laatst gewijzigd door Marnix; 06 december 2005 om 00:28.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 06 december 2005, 14:48
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Met HappyDays kun je de verjaardag van meerdere mensen in een adresboek-item noteren.
Toegegeven, een beetje gepruts levert het wel op, en je moet een "Custom-field" gebruiken, maar dit is denk ik wel de beste oplossing.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023