Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 juni 2008, 20:09
JanT's schermafbeelding
JanT JanT is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 29 mei 2008
Locatie: Bij 's-Hertogenbosch
Berichten: 13
Unhappy bij ontvangen/lezen SMS bericht wit scherm

Ik heb een raar probleem

Ik heb sinds kort een Treo 680. Nu doet alles het prima en viel mij dit probleem dus ook pas na een paar weken op, ik gebruik namelijk bijn geen SMS...

Het versturen van een SMSje gaat prima, ook het versturen van MMS geen probleem.
Wanneer ik echter een SMS binnen krijg, krijg ik netjes een melding er is een SMS binnen gekomen. Daarbij worden de knopjes 'Ok' en 'Go to' getoond. Wanneer ik nu op 'Ok' druk verdwijnt de melding en lijkt alles goed.
Wanneer ik echter later in de lijst met binnen gekomen berichten kijk staat er niets.
En wanneer ik op 'Go to' druk bij het binnen komen van een SMS wordt het volledige scherm wit. De Treo hangt niet en reageert gewoon op knoppen als home etc.
Omdat de melding dat een SMS is binnengekomen slecht even blijft staan heb ik geen idee van wat ik al binnen heb gekregen en zijn er wellicht diverse mensen die een antwoord verwachten ?!?

Heeft iemand een gelijke ervaring of een Tip/oplossing ? Heel Heel Graag...

Alvast bedank voor de reactie....
__________________
Pilot - Palm Pilot - PalmIII - T2 - T3 - LifeFlash - TX - Treo 680
----
Ach het blijft mooi speelgoed...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 juni 2008, 00:13
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Voordat ik allerlei dingen ga bedenken.. Heb je al een soft reset geprobeerd? Of maakt dat geen verschil? Heb je de meest recente versie van de software voor de Treo 680. Ik ga ervan uit dat een nieuwe 680 dat wel heeft, maar je kan het altijd even controleren.

Ik kan me niet echt herinneren dat er veel vaker zulke problemen zijn gemeld, afgezien van het Postbank SMS-niet-te-ontvangen verhaal.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 juni 2008, 18:47
JanT's schermafbeelding
JanT JanT is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 29 mei 2008
Locatie: Bij 's-Hertogenbosch
Berichten: 13
Ja, soft reset had ik inderdaad al gedaan...

De duidelijkste test was om een SMS aan mezelf te sturen, deze kreeg ik dan direct binnen. Wanneer ik dat op goto message ging kreeg ik een volledig wit scherm. Erg erg raar..

Zoals je ziet schrijf ik in de verledentijd..

Mijn Messages appl. stond in de stand Chat. Toen ik hem daarvan af heb gezet wekte het wel goed. Het rare is wel dat als ik hem nu weer terug zet op chat stand het probleem weg blijft

Ik heb het probleem dus niet meer, maar helaas heb ik ook geen verklaring. Ik kan allen maar hoepen dat het nu ook weg blijft

In iedergeval bedankt voor je reactie!
__________________
Pilot - Palm Pilot - PalmIII - T2 - T3 - LifeFlash - TX - Treo 680
----
Ach het blijft mooi speelgoed...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 20 juni 2008, 00:04
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Ik heb hem ook op chat staan, maar jou probleem ken ik niet. Wel is het mogelijk om sms-berichten zo in te stellen dat deze alleen een keer zichtbaar op het scherm zijn maar niet worden opgeslagen. Dan krijg je dus wel een wit scherm. Wanneer je bijvoorbeeld een wachtwoord opvraagt voor toegang tot een website, wil dat nog weleens op die manier zijn ingesteld. Het wachtwoord verschijnt dan een keer in beeld, maar klik je op OK dan is het weg.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023