Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14 maart 2008, 12:05
jan80trs jan80trs is offline
Lid
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 16 maart 2006
Berichten: 17
Question Kanda?

Ik heb 2 Palms - een Zire (M150) en een Zire 72s - die ik door elkaar gebruik, als agenda, voor nota's en spelletjes. Ik zou het volgende even willen uitklaren.

1. Is de Palm Desktop - de soft op de windows PC - hetzelfde voor alle Palms ? maw zal het werken voor zowel mijn Zire, Z72 als mijn ouwe Vx?
2. Is het mogelijk 2 Palms te syncen, met dezelfde software, maar toch de gegevens gescheiden te houden? En af en toe iets van de ene naar de andere te copieren?

Ik heb iets gelezen over 'drive mode'. Wat is het precies en kan mijn Z72 het ?

Desktop downloaden op de site van PALMONE, zeker ?
__________________
Greetings from the TyRannoSaurus
Jan-80
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 maart 2008, 14:17
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ja, de software is gelijk voor alle Palm modellen. De nieuwste versie kan je inderdaad vinden via palm.com. Overigens is er een versie voor Windows Vista die volgens mij minder modellen ondersteunt.

Zolang je verschillende usernames gebruikt bij de apparaten zal de software die apart behandelen en de gegevens gescheiden houden. Eén username voor meerdere pda's levert problemen op. Af en toe iets overzetten kan wel, maar via Palm Desktop is dat niet zo handig. Doe het liever via infrarood bijvoorbeeld.

Drive Mode is software zoals geleverd bij de LifeDrive en laat je Palm werken zoals een USB-stick of externe schijf. Softick CardExport doet ook zoiets voor andere modellen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023