Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04 mei 2007, 19:01
Jaime
Guest
 
Berichten: n/a
Welke DB gebruiken voor vergaring van bestel info?

Hallo,

Ik probeer uit te vinden welke DB (voor Palm OS) het best te gebruiken is voor het vergaren van bestel informatie. Dit is voor een systeem waar een handelsvertegenwoordiger bij de klanten langs gaat om bestellingen op te nemen, dwz dat er voor iedere klant een n aantal bestelde produkten moet worden ingevoerd. Het blijkt dat SprintDB dit kan klaarspelen, maar voor Palm OS is deze niet beschikbaar, enkel voor Pocket PC. Ik heb een beetje zitten spelen met Smartlist2go en HanDBase maar met beiden schijnt het alleen mogelijk te zijn een gekozen klant met 1 bestel record te combineren per keer. Dus voor elk produkt moet ik opnieuw de klant kiezen, produkt invoeren, sluiten, klant opnieuw kiezen enz.

Ter vergelijking noem ik de Northwind.mdb in Access, waar de Order Main Form je een klant laat kiezen terwijl je de verschillende produkten in de SubOrders Sub Form kunt invoeren.

Hopelijk heeft er iemand hier enige ervaring met een soortgelijk probleem?

Groetjes,
Jaime
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023