Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 mei 2008, 18:23
MiG's schermafbeelding
MiG MiG is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 16 mei 2004
Berichten: 99
Calendar synchroniseert niet goed

Zie topic. Heel raar, in het log staat "OK Calendar" (zie onder) maar er wordt geen enkele wijziging naar outlook gestuurd. Dit was eerst zowel op mijn desktop als mijn laptop, na handmatig deleten en weer aanmaken van de kalenderitems wilde m'n desktop-PC de nieuwe items opeens weer wel synchroniseren.

Ik werk op dit moment echter op m'n laptop, en hetzelfde trucje werkt hier niet. Outlook 2007 staat er sinds vorige week vers op (tijdelijke laptop), de 2007-conduit update heb ik al enkele keren opnieuw geinstalleerd zonder resultaat. Outlook zelf opnieuw installeren heb ik ook al eens gedaan, alleen door het grote aantal accounts (1 exchange, 1 exchange attached, 12 MAPI) wat hieraan hangt is deze truc niet echt snel / makkelijk te herhalen.

Het betreft dus Outlook 2007 met een exchange-account en een Treo 680.
Heeft iemand wel eens een vergelijkbaar probleem gehad en wat was precies de oorzaak?


OK Quick Install
VersaMail
- Sync configured to Do Nothing
OK Memos
TimeCopy: host 2008/05/18 18:10:15, palm 2008/05/18 18:10:15, diff: 0s
OK TimeCopy
OK Calendar
OK Contacts
OK Tasks
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 mei 2008, 06:22
Athropos's schermafbeelding
Athropos Athropos is offline
Borrelbeheerder
Voornaam: Peter
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 01 april 2005
Locatie: Breda
Berichten: 929
Stuur een bericht via ICQ naar Athropos Stuur een bericht via MSN naar Athropos Stuur een bericht via Yahoo naar Athropos Stuur een bericht via Skype™ naar Athropos
Kijk bij de instellingen van van de synchonisatie.
Staat daar ook alles goed?
__________________
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker.

Hoeveel Palm Apparaten heb jij?

Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen.

"Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy"
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 mei 2008, 10:07
MiG's schermafbeelding
MiG MiG is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 16 mei 2004
Berichten: 99


Het enige dat ik gewijzigd heb is calendar naar "handheld overwrites desktop" toen het maar niet wilde werken. Heeft dus geen verschil gemaakt.

*EDIT*

Hmm... ik zie nu wel dat de naam van de conduits afwijkt van die op m'n desktop, daar heten de grote vier "Calendar (Outlook)" etc.
Het vreemde is dat ik de outlook 2007 conduit updater wel geinstalleerd heb?

Desktop:




*EDIT 2*

Hij synchroniseert met palm desktop! Afspraken, contacts, notes en tasks staan nu dus daar in...
Is er een instelling die ik kan wijzigen om alles weer met outlook te laten wijzigen of krijg je die optie alleen bij installatie van palm desktop / de conduits?


*EDIT 3*
PIM conduit sync\sync with outlook gedraaid, outlook 2007 conduits *nog* eens geinstalleerd, "enable synchronization when outlook is offline" aangevinkt en de meest recente, niet synchroniserende afspraken op de Treo danwel outlook weggehaald en opnieuw aangemaakt. Pff, we zijn er.

Laatst gewijzigd door MiG; 19 mei 2008 om 10:39.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023