Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24 november 2008, 10:19
janss057 janss057 is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 24 november 2008
Berichten: 1
Palm Treo 750 koppelen aan Tom Tom 6

Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe Palm Treo 750 met Tom Tom 6 nav. Echter als ik Tom Tom opstart krijg ik constant de melding "Geen GPS ontvanger". Er hangt echter een gedrade externe GPS ontvanger van Tom Tom aan.
Welke instellingen moet ik in mijn Treo 750 opgeven om toch het GPS signaal te ontvangen?
n.b. Met mijn oude Treo 650 werkt deze GPS muis prima.

Wie kan mij helpen?

Marcel.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 november 2008, 11:44
almekinders almekinders is offline
Lid
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 02 november 2007
Berichten: 10
Misschien moet je geduld hebben. Bij mij duurt het (via Bluetooth GPS) ook vaak een paar minuten voordat die "geen GPS" mededeling verdwijnt.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 november 2008, 13:50
pivete_menno pivete_menno is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 20 januari 2006
Berichten: 128
Een beetje off topic, maar ik raad je sowieso aan te kijken naar Garmin XT 5.0
Ik zat ook altijd met TomTom maar ben nu aantal dagen met garmin aan het testen.
Groot voordeel is Google Locaties opzoeken via gprs, je vindt dus echt ALLES, Verkeers en ongevallen data via gprs (ook gratis), dit is dezelfde info als via TMC. Eindelijk dus TMC op mn 680! Daarnaast kun je ook al je ritten loggen en heb je 2009 kaarten beschikbaar.

Ik zou nog meer voordelen op kunnen noemen, maar goed. Nadelen zijn er ook, het is iets minder overzicthelijk eerlijk is eerlijk maar on turn basis info is uiteraard gewoon beschikbaar en de stem ook, dus het is gewoon prima te volgen maar grafisch wellicht wat meer wennen dan TT6.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023