Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 juni 2007, 19:35
Werner Werner is offline
Senior lid
Model: Palm Zire31
 
Geregistreerd: 01 december 2000
Locatie: Zevenaar
Berichten: 75
intellisync

hoi,
Kan iemand mij vertellen hoe ik de synchronisatie van intellisync kan starten (geen push) zonder het icoontje in de taakbalk, ik bedoel dus bijv. met een snelkoppeling of command line?
alvast bedankt
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 juni 2007, 22:01
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Voor zover ik weet kan je HotSync niet starten vanaf je PC. Aangezien IntelliSync een onderdeel vormt van HotSync denk ik niet dat het gaat werken.

Of bedoel je dat niet?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 juni 2007, 17:15
Werner Werner is offline
Senior lid
Model: Palm Zire31
 
Geregistreerd: 01 december 2000
Locatie: Zevenaar
Berichten: 75
nee, dit is de situatie: in dit geval heb ik helaas intellisync in combinatie met activesync dus een pda met ms mobile.
Nu kun je synchroniseren door met je rechter muis op het intellisync icoontje in de taakbalk te klikken en kiezen voor synchroniseren. Het icoontje van intellisync komt daar bij het opstarten van de computer of als je dat wilt door het opstarten van intellisync bij start, programma's.
Nu wil ik graag weten wat het commando is achter het opstarten van het synchroniseren van intellisync met de rechtermuis klik. ik kan niet zien wat er aangeroepen wordt want het is geen snelkoppeling met eigenschappen of een exe bestand of zo, dan zie ik in de task manager van windows wel wat maar daar kan ik niks mee. Dus waarschijnlijk ben ik op zoek naar command line parameters van het opstarten van het synchroniseren met intellisync.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 juni 2007, 11:32
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ok, dan denk ik dat je beter even kan kijken op PocketInfo.nl. Dit forum richt zich vooral op PalmOS pda's en Treo modellen met Windows Mobile.

// Verplaatst naar WM forum.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 juni 2007, 16:15
Werner Werner is offline
Senior lid
Model: Palm Zire31
 
Geregistreerd: 01 december 2000
Locatie: Zevenaar
Berichten: 75
je hebt helemaal gelijk, ik ben gewoon geen fan van wm en het komt niet in mij op om ergens anders dan hier te informeren
Ik ben al dagen aan het stoeien met één of andere qtec, dat is gewoon verschrikkelijk als je palm os bent gewend.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023