Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09 september 2006, 08:45
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
[Review] PalmOne Universele Screenprotector Kit

Palm levert sinds enige tijd een universele set screenprotectors die te gebruiken is met alle - op dit moment - verkrijgbare Palms. Of je nu een Zire, Tungsten, LifeDrive of Treo bezit, de screenprotectors in deze verpakking zijn geschikt voor elk model. Hoe? Door het betere huisvlijt!

Review PalmOne Universele Screenprotector Kit
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2887-gm3ohgzyar6.jpg‎ (18,7 KB, 13x gelezen)
Bestandstype: jpg 2888-j92qm790yhu.jpg‎ (26,6 KB, 16x gelezen)
Bestandstype: jpg 2889-vqxu6owo710.jpg‎ (46,8 KB, 13x gelezen)
Bestandstype: jpg 2890-bkgb9d8xe91.jpg‎ (31,2 KB, 9x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 09 september 2006, 10:08
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Ik ben blij dat je deze protectors een keertje nader bekeken hebt..bedankt! Vraag...is het dezelfde kwaliteit als de zelf uit te knippen protector (eentje dus) die standaard met de TX meegeleverd wordt?

Deze protector heb ik enkel gebruikt om de dagen tot de Brando protector te overbruggen want de kwalilteit was verssssssssschrikkkkkkkelijk slecht. Je drukte het plastic soms voor de stylus uit (nee..ik druk niet te hard op het scherm) en bij warm weer was het gewoon plakkerig (weer nee...ik heb 'm niet foutief aangebracht )
Graffiti schriftherkenning - toch al geen sterk punt van mijn TX - was bijzonder slecht. Eigenlijk had ik 'm al na 5 minuten willen verwijderen, maar ja..de brando was nog niet binnen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 09 september 2006, 10:11
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Ik heb deze protektors ook en ze gaan erg lang mee. Ik krijg mijn pakje nooit op. (Mijn eerste zit er nog steeds op.) Hoe dikwijls veranderen jullie eigenlijk je screenprotektor?
Twee jaar terug kostten ze nog 12 euro. Dat is minder dan 1 euro het stuk en daarom heb ik nooit begrepen waarom andere protektors tien keer beter zouden zijn.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #4  
Oud 09 september 2006, 11:14
namruuh's schermafbeelding
namruuh namruuh is offline
WM6 overloper
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 08 juni 2003
Berichten: 274
Bij mijn TX en Treo zaten deze ook, en ik vond het ook ondingen. Net als Ce wachte ik op mijn Brando protectors, maar ik was blij toen die binnen waren.

Ik vind het ook bijzonder jammer dat je ze op maat moet knippen, met alle 'risico's' vandien; net te groot, net te klein etc. Waarom levert Palm ze niet gewoon per apparaat precies op maat (er zijn maar 5 afmetingen)? In plaats van 13 stop je er dan 8 in de verpakking voor dezelfde verkoopprijs ofzo. 13 protectors is redelijk over the top lijkt me!
__________________
Palm Vx -> Sony Clié N770C -> Tungsten|T -> Xplore G18 -> T|X -> Treo 650!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 09 september 2006, 20:34
pda_mart's schermafbeelding
pda_mart pda_mart is offline
Lid
Voornaam: Mart
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 19 december 2003
Locatie: Oegstgeest
Berichten: 46
Bij de aanschaf van mijn TX heb ik ook een setje van deze screenprotectors besteld. Het zijn dezelfde protectors als standaard met de TX worden meegeleverd. Naast de al beschreven opvallendheden (knippen en plakken) viel het me op dt het scherm wel heel glimmend wordt als je een Brandon gewend bent. Na een tijdje gebruik ziet het er niet meer uit en vroegen mijn collega's zelfs wat ik in vredesnaam op TX had geplakt. Niet dit laatste, maar vanwege de glimmende uitstraling en het feit dat het er steeds minder begon uit te zien heb ik besloten deze protectors te laten voor wat ze zijn -wel zonde van de 18,16 EUR- en een nieuwe Brandon gekocht.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 09 september 2006, 21:36
mailer mailer is offline
Forumbikkel
Model: Palm Pixi Plus
 
Geregistreerd: 26 augustus 2002
Locatie: Het Gooi
Berichten: 131
Ik kocht in 1997 mijn eerste Palm V, vervolgens TT, E2 en nu T|X.Wordt elke dag gebruikt.
Ik heb nog nooit een screenprotector gehad en toch zagen ze er allemaal nog vrij gelikt uit, net als nu de T|X.
Tender Touch..?
Met citaat reageren
  #7  
Oud 10 september 2006, 09:18
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Ook ik heb de bijgeleverde screenprotector gebruikt. Die zit er nu al ongeveer 8 maanden op. Dik in orde, geen enkel probleem (plakkerigheid, gevoelloosheid, enz...
Heb zelfs een pakketje bij gekocht. Alleen weet ik nog niet wanneer die zullen opgebruikt raken!
Ik heb er nog 8 over (had er 2 weggegeven aan vrienden), en heb me nu voorgenomen om elk jaar een nieuwe te plaatsen... dan ben ik nog voor 8 jaar zoet.
Van graffiti heb ik geen last, want ik ben een mini-keyboard gebruiker ( en soms ook myKbd.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 11 september 2006, 16:19
Waster Waster is offline
Lid
Voornaam: Wouter
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 18 juni 2006
Locatie: Driebergen
Berichten: 44
Ik hoorde iemand heel enthousiast over de brando screenprotectors. Ik had deze screenprotector op mijn T|x en mijn hele touchscreen werkte niet meer bij mij. Ik doe het nu zonder protector. Ik gebruik gewoon veel het keyboard en daarom heb ik nog geen last van de gevoeligheid bij de grafiti area.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 11 september 2006, 17:52
namruuh's schermafbeelding
namruuh namruuh is offline
WM6 overloper
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 08 juni 2003
Berichten: 274
Had je het plastic laagje er wel afgehaald dan?
__________________
Palm Vx -> Sony Clié N770C -> Tungsten|T -> Xplore G18 -> T|X -> Treo 650!
Met citaat reageren
  #10  
Oud 11 september 2006, 19:51
atilas
Guest
 
Berichten: n/a
heb een aparte protector van een wat harder materiaal voor mijn T3. werkt prima
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023