Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22 januari 2007, 10:05
WoJeJoElPiAs
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Tungsten /T weigert enkele diensten

Reeds eerder een dergelijke vraag gesteld en harde reset gegeven en meer van die zaken. Echter en helaas: na al die dingen weigert mijn T enkele diensten.
Voorbeeld: zodra ik, staande in de agenda, met het "aanwijsstokje" iets op het schermpje aantik krijg ik een smal menu met FIND:11:59 en als dan op OK wordt gedrukt of cancel dan gebeurt er niets meer. Om weer in de agenda te komen druk ik 2x op de middelste ronde knop en zie daar: de agenda en de "dag" (22) knippert dan met een ster en een zonnetje. Ook de tijd aanpassen enz. is niet mogelijk.
Wie o wie heeft/weet raad?
Wolter
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 januari 2007, 12:23
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Reageert het scherm nog wel zoals het zou moeten? Is er een zogenaamde offset tussen de positie die je aanraakt en zoals de aplm deze ziet.
Dit kan je het eenvoudigste testen met het porgramma 'Note Pad'. Als alles goed is, is de lijn op het scherm overeenkomstig je pen-beweging.

Een TX heeft hier gewoon last van en is op te lossen met het programma PowerDigi.

Edit: voortaan beter lezen, je hebt een T ipv een TX. Maar misschien is het porbleem wel gelijk.
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 januari 2007, 20:12
WoJeJoElPiAs
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobB Bekijk bericht
Reageert het scherm nog wel zoals het zou moeten? Is er een zogenaamde offset tussen de positie die je aanraakt en zoals de aplm deze ziet.
Dit kan je het eenvoudigste testen met het porgramma 'Note Pad'. Als alles goed is, is de lijn op het scherm overeenkomstig je pen-beweging.

Een TX heeft hier gewoon last van en is op te lossen met het programma PowerDigi.

Edit: voortaan beter lezen, je hebt een T ipv een TX. Maar misschien is het porbleem wel gelijk.
Rob, in het verhaal van vandaag (22/7) heb ik het gehad over "T" en geen "TX". Ik heb 'gerapporteerd via de 'aanwijzing' T/X.
Bedankt voor het antwoord en ga het Notepad zoeken. Het huidige note-pad gaat direct over in FIND. Wellicht eerst weer een harde reset en dan maar verder kijken.
W.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023