Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24 december 2007, 16:14
rharing's schermafbeelding
rharing rharing is offline
Forumbikkel
Voornaam: René
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 15 december 2000
Locatie: Cuijk
Berichten: 123
treo650 syncen calendar blijft hangen

Vreemd, Na alle tijd geen enkel probleem maar nu synct de calendar niet meer verder op mijn treo 650. Op 2 pc's de palm desktop en beiden lukt het niet. Ik vermoed dat het iets op de treo is, maar wat. Laatste weken geen nieuwe software erop gezet dus hoe kan dit toch?
Bij afbreken van syncen op de treo, dan blijft de treo op canceling - please wait staan en de desktop op Synchronizing Calendar boodschap. Ik moet de treo soft resetten om enige reactie te krijgen en op de desktop via windows manager het hotsyncnen afbreken.

UPDATE: Database corrupt, verwijdert en opnieuw teruggezet van oude. Nu weer syncbaar
__________________
Treo Pro

Laatst gewijzigd door rharing; 24 december 2007 om 16:34. Reden: Fout achterhaald en opgelost!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 januari 2008, 09:43
wimklei wimklei is offline
Senior lid
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 28 augustus 2006
Locatie: Onder de rook van Groningen
Berichten: 58
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rharing Bekijk bericht
Vreemd, Na alle tijd geen enkel probleem maar nu synct de calendar niet meer verder op mijn treo 650. Op 2 pc's de palm desktop en beiden lukt het niet. Ik vermoed dat het iets op de treo is, maar wat. Laatste weken geen nieuwe software erop gezet dus hoe kan dit toch?
Bij afbreken van syncen op de treo, dan blijft de treo op canceling - please wait staan en de desktop op Synchronizing Calendar boodschap. Ik moet de treo soft resetten om enige reactie te krijgen en op de desktop via windows manager het hotsyncnen afbreken.

UPDATE: Database corrupt, verwijdert en opnieuw teruggezet van oude. Nu weer syncbaar
welke database en hoe?
mijne nu ook ineens het zelfde probleem
dbscan vind niks
__________________
HTC Tytn II wm6.1
centro
treo 680
treo 650
palm TX
palm E2
palm T5
palm T3
palm T2
Met citaat reageren
  #3  
Oud 09 maart 2008, 13:06
Wouter Suyderhoud Wouter Suyderhoud is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 maart 2008
Berichten: 1
Question Treo 650 hotsync met nwe desktop installatie

Na problemen met mijn laptop heb ik de c-schijf opnieuw geinstalleerd. Alle 3rd party software weer terug gezet, zo ook Treo 650 desktop. Netjes de wizard gevolgd en na herstart de hotsync uitgevoerd. Deze blijft hangen op <Calander> en is na <cancel> op de pda en <end taks> in de Windows Task Manager te beeindigen, waarna de pda een window toont met de mededeling dat deze een soft reset moet krijgen.
Ik heb het hele forum hierop geraadpleegd en zie geen oplossingen voor dit probleem.
Wat doe ik fout?
De configuratie is als volgd: windows PX home / PalmOne desktop versie 4.1.4 / Hotsync manager versie 6.0.1. De user naam is identiek en de synchronisatie werk (bv media wordt wel opgehaald). Al diverse malen alle Palm Desktop onderdelen verwijderd en weer geinstalleerd, maar blijft 'hangen' op <Calender>.....
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 maart 2008, 10:01
Athropos's schermafbeelding
Athropos Athropos is offline
Borrelbeheerder
Voornaam: Peter
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 01 april 2005
Locatie: Breda
Berichten: 929
Stuur een bericht via ICQ naar Athropos Stuur een bericht via MSN naar Athropos Stuur een bericht via Yahoo naar Athropos Stuur een bericht via Skype™ naar Athropos
Grote schoonmaak ook al een keer geprobeerd?
Wat er ook kan zijn is een aanpassing van velden waarin een ongeldig teken zit.
Dat wil ook nog wel eens een storing met syncen veroorzaken.
__________________
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker.

Hoeveel Palm Apparaten heb jij?

Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen.

"Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy"
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023