Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02 maart 2003, 08:11
arnoloos
Guest
 
Berichten: n/a
Sony clie audio adapter

weet iemand toevallig of de audio adapter die sony verkoopt op de clie sj30 werkt? en zo ja heb je daar een apart programma voor nodig?
ik heb gehoord dat je mp3's op de memory stick moet zetten, weet iemand hoe dit allemaal in z'n werk gaat?alvast bedankt.


(leuke tips voor de sj30 zijn ook altijd welkom)

Laatst gewijzigd door GJHartog; 03 maart 2003 om 21:06.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 02 maart 2003, 13:03
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Die is juist bedoeld voor de SJ/SL serie van Sony, de andere nu leverbare Clié modellen, op de T625C na dan, hebben namelijk de MP3 functionaliteit al ingebouwd. Op die modellen heb je dus slechts een Memorystick nodig.
Extra software hoef je bij de Audio Adapter niet aan te schaffen, als die al niet meegeleverd was bij je Clié wordt de software zeker meegeleverd bij de Audio Adapter.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 02 maart 2003, 13:10
Roeland Krul's schermafbeelding
Roeland Krul Roeland Krul is offline
Palmclub Borrelbaas
Model: Sony Clie PEG-SL10
 
Geregistreerd: 21 april 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 561
En MP3's op de Memory stick zetten is een fluitje van een cent met een Cardreader. Die zijn van wel honderd merken te koop, zie o.a. deze site of deze.

Succes!
__________________
Wacht nog even tot de UX50 betaalbaar wordt......
Met citaat reageren
  #4  
Oud 02 maart 2003, 15:04
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ik wil in principe ook graag een PDA die MP3's kan afspelen. Toen ik mijn SJ30 lag de prioriteit nog op een kleurenscherm, maarja je wil steeds meer he.

Daarm wil ik misschien mijn SJ30 binnenkort weer verkopen, wachten tot de prijsdalingen van de somer, en dan een SJ33 aanschaffen. Ik vind de cover gaaf en de betere batterijen ook.

- Kun je met de SJ30 ook mp3's afspelen en andere dingen doen met je Clie? Trekt de 33 MHz processor dat wel?

- Hoe lang gaan de batterijen van de SJ30 mee als je er MP3's opspeelt?

Ik vind de remote control die bij de Audio Adapter wordt meegeleverd wel heel stoer: de SJ33 heeft alleen een remote volume knop.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 03 maart 2003, 20:28
arnoloos
Guest
 
Berichten: n/a
het lijkt mij wel leuk om de audio adapter te kopen maarja wel veel geld he, al die accessoires, en zometeen haal ik het in m'n bol om een nieuwe clie te kopen.
wat is wijsheid he.
ik vraag me trouwens af of je die nieuwe clie's nog wel in je broekzak kan steken, die dingen worden steeds groter.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 03 maart 2003, 20:34
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Citaat:
ik vraag me trouwens af of je die nieuwe clie's nog wel in je broekzak kan steken, die dingen worden steeds groter.
Zo veel nieuwe Clié's zijn er eigenlijk ook nog niet uitgekomen na de SJ/SL serie, alleen twee multimediale toppers; de NZ90 en de NX70V.
Er is echter nog geen nieuw model uitgekomen in Sony's T-serie, waar de compacte modellen inzitten, de opvolger van de T675C zal dan ook ongetwijfeld een compact model worden.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 03 maart 2003, 20:42
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
@ koekiemonster:

Nouja, de SJ33 is nu in Azie, Australie en de US verkrijgbaar en als ik het forum op Cliesource mag geloven verkopen ze als warme broodjes. De SJ22 komt eraan, de TG50 komt eraan... komt wel goed zo dacht ik.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #8  
Oud 03 maart 2003, 20:44
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Ja, alleen de SJ33 had ik nog in mijn vorige bericht moeten noemen, de andere twee niet omdat die nog niet officieel door Sony gepresenteerd zijn. De SJ33 model valt trouwens ook wel mee qua grote, al is het niet de compactste.

Laatst gewijzigd door koekiemonster; 03 maart 2003 om 20:50.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 03 maart 2003, 21:09
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
- Kun je met de SJ30 ook mp3's afspelen en andere dingen doen met je Clie? Trekt de 33 MHz processor dat wel?
De processor is het probleem niet, maar de SJ33 kan van zichzelf geen MP3 afspelen. Daarvoor mist hij namelijk een audioprocessor. Om dus MP3 af te kunnen spelen, heb je een extra apparaat nodig wat je aan je Clié kan bevestigen.

Citaat:
- Hoe lang gaan de batterijen van de SJ30 mee als je er MP3's opspeelt?
geen flauw idee....

Citaat:
Ik vind de remote control die bij de Audio Adapter wordt meegeleverd wel heel stoer: de SJ33 heeft alleen een remote volume knop.
Remote volume knop Waar haal je die vandaan?
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #10  
Oud 03 maart 2003, 22:16
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
sorry... ik ga te snel :)

Citaat:
De processor is het probleem niet, maar de SJ33 kan van zichzelf geen MP3 afspelen. Daarvoor mist hij namelijk een audioprocessor. Om dus MP3 af te kunnen spelen, heb je een extra apparaat nodig wat je aan je Clié kan bevestigen.
Ja, dat weet ik, ik was op dat moment naar de SA10 Audioadapter op ebay aan het kijken, ik was het alleen even vergeten te noemen. Wat ik dus bedoelde was of je tijdens het afspelen van de mp3 met de SA10 audioadapter ook gewoon andere dingen kunt doen.

De SJ33 heeft bijvoorbeeld een hold switch, waardoor je met uitgeschakelde scherm naar mp3 kunt luisteren, en je kunt ook gewoon andere progjes draaien als je mp3's aan het luisteren bent.

Citaat:
Remote volume knop Waar haal je die vandaan?
Voor zover ik weet wordt bij de SJ33 en de t675c ook trouwens, een koptelefoon meegeleverd met alleen een volumeknop op de draad. Op de SA10 audioadapter, en op de bijgeleverde oordopjes van de NZ90 trouwens ook, zit een kastje met volume, play, stop, ff, rew etc.
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 15 maart 2003 om 20:39.
Met citaat reageren
  #11  
Oud 04 maart 2003, 09:29
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
ow! Bedoel je dat! Op mijn N770 zitten op de afstandsbediening inderdaad ook van die knopjes. Volgens mij is het mogelijk om tijdens het luisteren ook met andere applicaties aan het werk te gaan, op mijn Clié is dat tenmisnte ook gelukt, en ik geloof dat Sony die mogelijkheid in elke PDA met MP3 heeft zitten.
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023