Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Smartphones (Pre serie, Pixi, Veer)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02 juni 2013, 13:14
zw0503 zw0503 is offline
Junior lid
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 02 juni 2013
Berichten: 5
komt niet voorbij sign in to my account

Mijn pre 2 wil ineens dat ik aanlog op hp met webos account.
ik kom niet voorbij dat scherm. erger nog alle netwerk staat uit.
Ik heb een webos account bij hp en weet mijn uid en password.
alle mogelijke developer tricks werken niet omdat ik in het scherm ook geen toetsenbord krijg maar alleen maar dat stomme loginscherm.
Maakt niet uit of ik mijn sim er uit haal of niet .

Wie weet hoe ik toch voorbij de login van hp kan komen of mijn netwerk aanzetten.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 02 juni 2013, 16:15
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Dus als ik het goed begrijp kan je je logingegevens niet invoeren? Of werkt dat wel, maar vanwege het ontbreken van een netwerk lukt het alsnog niet?

Ik heb dit eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord... Als ook de reguliere tips & tricks niet werken, zou je de Pre2 naar fabrieksstaat kunnen herstellen met de webOS Doctor voor je toestel.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 03 juni 2013, 13:25
zw0503 zw0503 is offline
Junior lid
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 02 juni 2013
Berichten: 5
hij start op met hplogo en springt direct in login met webosaccount pagina.
je kunt wel je naam en password invoeren maar omdat op de palm alle netwerk uitstaat komt ie altijd terug met kon geen netwerk vinden.
wat betreft webdoctor. hij ziet hem niet en volgens de info is dat omdat je moet kiezen voor opladen of usb als je je palm aansluit op je pc maar ook dat schermpje/keuze krijg ik niet hij blijft dus in onbestemde modus staan.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 03 juni 2013, 13:28
zw0503 zw0503 is offline
Junior lid
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 02 juni 2013
Berichten: 5
heb gisteren wel iets grappigs ontdekt toen ik probeerde om hem in developermode te krijgen. zodra ik #* in heb getikt kom ik in mijn beltoetsenbord van de telefoon en kan zowaar nummers in tikken en bellen , maar....... de alfabetische toesten die aan de cijfers gekoppeld zijn krijg ik niet dus ik kan niet in mijn contact list komen en of zoeken ik kan echt alleen bellen roflol
Met citaat reageren
  #5  
Oud 03 juni 2013, 14:31
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Je kan je toestel altijd in USB recovery mode krijgen voor de webOS Doctor. Op de TouchPad werkt dat door het toestel uit te schakelen, weer in te schakelen en tegelijkertijd de 'volume omhoog' knop ingedrukt te houden. Ik weet niet of het voor de Pre2 anders is.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 04 juni 2013, 13:01
Seven Seven is offline
Meelezer
Voornaam: Roy
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 26 april 2004
Locatie: Utrecht
Berichten: 108
Waarschijnlijk vereist jouw provider dan specifieke instellingen voor het gebruik van internet (APN, gebruikersnaam, wachtwoord). WebOS 2.2 zal vragen deze te wijzigen de eerste keer dat inloggen mislukt, en ik neem aan dat dit niet anders is op de Pre 2.
__________________
M105 -> Zire 72 -> Treo 650 -> Treo 650 -> Pre -> Pre3
Met citaat reageren
  #7  
Oud 06 juni 2013, 23:44
zw0503 zw0503 is offline
Junior lid
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 02 juni 2013
Berichten: 5
Ok als ik niet zo enthousiast was geweest dan had ik met webdoctor niet mijn gegevens gedelete lol maar hoe dan ook volumeknop omhoog met power knop bracht mij in usb recovery mode en als ik de devicetool eerst had gerun i.p.v webdoctor dan had ik al mijn gegevens nog gehad.
kortom goed en slecht nieuws. maar hij doet het weer
had wel intussen een Samsung gio gekocht maar ik vind mijn palm toch nog steed top.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 06 juni 2013, 23:47
zw0503 zw0503 is offline
Junior lid
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 02 juni 2013
Berichten: 5
Opgelost

volume knop omhoog ingedrukt houden vervolgens power on knop.
ben nu in usb mode.
run devicetool voor de pre 2 en presto je bent in developermode om de activering heen. nu kan ik alles aan en uit zetten wat nodig is en weer in mijn palm.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023