Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17 januari 2006, 20:32
Leguit
Guest
 
Berichten: n/a
herstellen desktop met gegevens uit de T3

Alles ging down of kapot. Gelukkig gegevens gesaved met Backupbuddy op SD kaart.
Wat NIET lukt is om de agenda gegevens in de desktop (windows XP) weer gevuld te krijgen.
De hotsync loopt helemaal stuk op Calendar als ik de istelling zet op 'handheld overwrites desktop'.
Palm zelf zegt dat dit niet kan; maar misschien heeft het forum hier wel een antwoord op
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 januari 2006, 20:37
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Post je hotsynclog eens.

En als het even kan ook je relevante correspondentie met Palm.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 januari 2006, 09:37
Leguit
Guest
 
Berichten: n/a
Er is helaas geen hotsynclog te geven omdat het geheel vastloopt. De HotSync moet ik manueel uit zijn lijden verlossen en de T3 moet ik resetten .
Gezien de opmerking bij Palm heb ik daar verder geen info bij ingewonnen. (ze waarschuwen er nadrukkelijk voor dat het niet kan). Bij Blue Nomad (van Backup Buddy) adviseren ze de laatste update van Palm desktop te gebruiken, dat was alles (en die had ik natuurlijk al!)
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 januari 2006, 09:51
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Weet je zeker dat er niets in het log staat? Rechtermuisknop op en View log.
Heeft Palm gezegd dat de instelling handheld overwrites desktop niet mogelijk is?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 januari 2006, 10:54
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Je zegt er (helaas) ook niet bij of je met Outlook of Palm Desktop synchroniseert. Dat is voor een verdere probleemoplossing wel relevant namelijk.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 18 januari 2006, 11:24
Leguit
Guest
 
Berichten: n/a
Echt HotSynck heeft geen log; alles is 'dood' zodra de |Hotsynck even bezig is. Je ziet ook bij Taakbheer de cpu consumptie na even 30% geweest te zijn , terug vallen na 2%= niks doen.
Ik Hotsynck alleen met Palmdesktop, dus niet met Outlook e.d.

Van Palm stond het ergens ,ik kon het niet zo snel weer terug vinden, dat het niet mogelijk is om de calender te reconstrueren op de desktop via de hotsynck als de T3 is hersteld middels een backup op een CD kaart .
Met citaat reageren
  #7  
Oud 18 januari 2006, 12:54
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Draai DbScan eens en controleer of er corrupte entries in je DateBookDB staan die mogelijk de synchronisatie blokkeren.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 18 januari 2006, 13:32
Leguit
Guest
 
Berichten: n/a
gedaan. Gaf metteen twee foute gegevens in de kalender; maar daarna de bootschap: 'DataMgr.c,Line:7399,
DmWrite : DmWriteCheck
failed' ????
Met citaat reageren
  #9  
Oud 18 januari 2006, 18:47
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Dit is een wat geavanceerder techniek en deze stappen moet je alleen uitvoeren als je zeker weet dat je nog een werkende backup op je geheugenkaartje hebt staan! Ik sta niet in voor eventueel verlies van je gegevens (alhoewel de praktijk leert dat dat nooit gebeurt, maar ik wil maar even gewaarschuwd hebben)
  1. Start dbScan
  2. Kies de knop 'Neither'
  3. Kies Menu (linksboven in titelbalk tikken)
  4. Kies 'Remove All Deleted Records'
  5. Kies 'PalmSource'
  6. Wacht even af en herhaal dan vanaf stap 2 t/m 4, maar kies nu PalmOne (zou niet nodig moeten zijn op jouw T|T3, maar voor de zekerheid)
  7. Probeer nu weer te HotSyncen waarbij je wederom kiest voor 'Handheld overwrites Desktop'
Met citaat reageren
  #10  
Oud 18 januari 2006, 18:50
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Wacht even af en herhaal dan vanaf stap 2 t/m 4, maar kies nu PalmOne (zou niet nodig moeten zijn op jouw T|T3, maar voor de zekerheid)
Volgens mij is 'PalmOne' voor aangepaste PIM-apps. Aangezien de T3 die heeft, is het wél nodig.
dbScan is verder een erg handig programma, heb het laatst nog succesvol gebruikt.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #11  
Oud 18 januari 2006, 20:25
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
I stand corrected! Ik wist het niet helemaal meer zeker op de T|T3
Met citaat reageren
  #12  
Oud 18 januari 2006, 22:26
Leguit
Guest
 
Berichten: n/a
Maestro: Yesssss dit werkte!
Fantastisch!
Met citaat reageren
  #13  
Oud 19 januari 2006, 00:28
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Met citaat reageren
  #14  
Oud 19 januari 2006, 09:49
Leguit
Guest
 
Berichten: n/a
nog even voor het nageslacht: stap 6 moest ik wel uitvoeren; daar kwamen ook de foutmeldingen voor.
Nogmaals dank!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023