Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14 september 2004, 11:13
fgovers
Guest
 
Berichten: n/a
Palm Universal Essentials Kit

Geweldig.

Onlangs heb ik de Zire31 in huis gekregen, samen met de Palm Essentials Kit. Mijn eerste indruk: super!

Nu heb ik een wellicht simplistische vraag. Als ik de Zire met klitteband wil bevestigen, zit ie op z'n kop erin. Het lijkt me namelijk dat de klitteband onderaan de Zire moet komen, omdat ie anders de resetknop en/of de bevestiging voor de originele 'beschermflap' blokkeert.

Ervaringen?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 oktober 2004, 21:19
fgovers
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation Advies

Oke, mijn advies:

koop de Palm Universal Essentials Kit niet als je hem wilt gaan gebruiken voor je Zire31. Want:

Zire31 is heel compact. De universele beschermhoes is uiteraard niet op maat gemaakt en daardoor een paar centimeter groter.

De screenprotectors zijn moeilijk aan te brengen er er blijven luchtbelletjes achter. Screenprotectors van Brando lijken me veel gebruiksvriendelijker, uitgaande van informatie elders op deze site.

Je moet een brede strook klitteband op je PDA'tje aanbrengen. Ook deze bevestigingsmethode is niet speciaal gemaakt voor de Zire, waardoor je over de sticker met productinfo moet plakken, de bevestiging voor de originele beschermhoes blokkeert, of de resetknop. Met een beetje knipwerk en/of secuur bevestigen is dit wellicht te voorkomen, maar ideaal is anders.

Ik ga dus op zoek naar een andere case. Ik zal ergens anders een keer een bericht posten voor advies, want ik weet niet of ik een hard case of een zachte variant moet nemen.

Adieu.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023