Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 02 maart 2003, 12:19
Herman L.
Guest
 
Berichten: n/a
Fatal etc and the Tungsten

Beste mensen,

Ik was te voorbarig door te stellen dat het probleem verdween na deinstallatie van "Handyshopper". Uiteindelijk heb ik het advies opgevolgd van Palm zelf: reset , dwz tegelijk aan en uitknop indrukken met een drukje op de resetknop. Dwz alles is er af en opnieuw te installeren.

Eerst backupp van de Hoysync een andere naam geven. Daarna Hotsync en agenda etc staat er weer op.

Toen ben ik begonnen met installatie van de programma's en elke keer een Hotsync. Alles ging goed totdat ik de software installeerde van mijn recent aangeschafte toetsenbord van Palm zelf (ultrathin). Na het installeren van de prc betreffende het toetsenbord kreeg ik opnieuw dezelfde foutmelding:fatal alert etc.
Overigens al met al een hele klus!!

Ik moet het nog doorgeven aan Palm. Ik had dit nooit verwacht. Overigens het is bij deze ene keer gebleven en niet weer terug gekomen. De foutmelding. Ik ben benieuwd wat Palm zal zeggen.

Handyshopper ga ik snel weer installeren.

groeten,

Herman
Met citaat reageren
  #42  
Oud 15 maart 2003, 23:01
Fred56's schermafbeelding
Fred56 Fred56 is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Pijnacker/Nootdorp
Berichten: 44
Ik heb ook veel last van fout meldingen en gebruik ook het Palm toestenbord. Zou dat dan toch de reden zijn.
__________________
Via de Sharp ZQ-6300M 128KB, Psion 3a, Psion Series 5, Ipaq 6300, Palm V, Palm IIIc kom je uiteindelijk tot de Palm Tungsten I en nu T5
Met citaat reageren
  #43  
Oud 16 april 2003, 02:47
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
langzame newpen echo?

Na een tijdje Grafitti Anywhere gebruikt te hebben, besloot ik Newpen eens uit te proberen, vooral omdat ik niet elke keer op een hardbutton wilde drukken om GA aan en uit te zetten.

Newpen is op het eerste gezicht even geweldig als GA, maar ik heb echter een probleem: de echo strokes die hij op het scherm maakt komen bij mij er vaak half of misvormd op. Ik heb een SJ30 op 33 Mhz, dus op zich zou het wel moeten kunnen, net als bij GA.

Wie kan mij vertellen wat ik fout doe?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023