Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20 december 2000, 11:20
Digilife
Guest
 
Berichten: n/a
Cool

Omdat ik sinds kort op projectbasis werk voor zeer veel verschillende opdrachtgevers ben ik op zoek naar software voor mijn PalmV waarin ik uren kan wegschrijven naar opdrachtgevers. Een exportfunctie naar Excel zou zeer welkom zijn. Wie heeft er ervaring met dergelijke software of wie heeft de gouden tip voor mij?

Alvast bedankt voor de reacties.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 december 2000, 11:43
Maxware
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Ik gebruik "Responsive Time Logger" vanwege de suite op de PC
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 december 2000, 13:55
Goijers
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Hoi,

Ik gebruik Timesheet. Hierin kun je voor meerdere opdrachtgevers / activiteiten je uren vastleggen. En het is nog freeware ook.

Zoek even bij http://www.palmgear.com

Suc6, Jeffrey

Met citaat reageren
  #4  
Oud 20 december 2000, 22:19
Jules
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up Timereporter

timereporter van Iambic is erg handig, ook omdat je een windowsclient erbij kunt installeren, waarmee je rapportages e.d. kunt verwerken.

Naast uren, kun je ook expenses, projecten, clienten en kilometers administreren

Ik vind hem alleen te prijzig $149,-, dus daarom gebruik ik hem niet meer.

(als iemand hem voor me heeft.....)


Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 december 2000, 09:24
Borowitz Borowitz is offline
Rob
Voornaam: Rob
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 41
Ik gebruik nu een maand sdstime: deze heeft een export functie naar je memoveld (en dan kan je er verder van alles mee doen): ik meen 10 dollar regkosten.

Ik ga hem hoogst waarschijnlijk registreren.

Groeten Bor
Met citaat reageren
  #6  
Oud 21 december 2000, 21:46
thea
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben op zoek naar het zelfde en ik heb een aantal van deze prog's geprobeerd maar ik zoek eigenlijk een prog dat de data (afspraken) uit mijn date boek omzet naar een soort database waarna ik er nog wat gegevens aan toe moet kunnen voegen om vervolgens uit te printen
(wel hoge eisen he)
Met citaat reageren
  #7  
Oud 21 december 2000, 21:58
Jules
Guest
 
Berichten: n/a
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, thea. Kun je dan niet beter Outlook gebruiken?, of de boel exporteren naar Excel?
Met citaat reageren
  #8  
Oud 21 december 2000, 22:25
Digilife
Guest
 
Berichten: n/a
Arrow paar dingen geprobeerd

ik heb inmiddels responsive time logger uitgeprobeerd, maar deze is weer te uitgebreid Het is ook niet snel goed he. Een jaar geleden had ik wel een handig programma, maar de naam ben ik alweer kwijt, evenals het programma. De exportfunctie naar excel is voor mij belangrijk om extra gegevens bij te voegen en om een overzicht te maken voor door te berekenen uren. bij veel programmas is het niet mogelijk om het in excel te importeren. het hoeft niet beslist freeware te zijn, aangezien mijn baas dit toch gaat betalen allen in ieder geval al bedankt voor de tips.

mocht er nog iemand zijn die een goed progsel weet dan houd ik mij nog steeds aanbevolen!

thanx
Met citaat reageren
  #9  
Oud 21 december 2000, 22:28
Digilife
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

jules, heb je een url voor mij?
Met citaat reageren
  #10  
Oud 21 december 2000, 22:30
Jules
Guest
 
Berichten: n/a
http://www.iambic.com
Met citaat reageren
  #11  
Oud 21 december 2000, 23:28
thea
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb afspraken in mijn agenda (datebook), als die afspraak is nagekomen is dat mijn productie, aan die productie worden een aantal gegevens toegevoegd,(klant code, tijd in eenheden van 10 minuten, aantal kilometer en dat soort dingen.) Nu wil ik mijn agenda koppelen aan een database waarin de gegevens staan die toegevoegd moeten worden zodat mijn productie er in 1x uitrolt.

Met outlook heb ik nog niet geprobeerd, ik ben een beetje antimicrosoft (heb ook al gezocht naar een mogelijkheid om pegasus mail te synchroniseren maar dat lukt (nog) niet lees ik overal)

Met citaat reageren
  #12  
Oud 22 december 2000, 21:18
Jules
Guest
 
Berichten: n/a
Thea,

Je zou toch ook kunnen kijken naar timereporter met de windowsclient ook al vind ik 'm prijzig
Je kunt daar volgens mij je additionele informatie toevoegen.


(MS is ook niet echt mijn favoriet.....)
Met citaat reageren
  #13  
Oud 22 december 2000, 21:21
thea
Guest
 
Berichten: n/a
ik zal het eens opzoeken je hoort nog van me
bedankt
Met citaat reageren
  #14  
Oud 23 december 2000, 10:05
robertvh robertvh is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 25 november 2000
Locatie: Rotterdam
Berichten: 311
Stuur een bericht via ICQ naar robertvh
Helemaal koppelen aan een agenda gaat moeilijk denk ik. Maar met HanDBase 2.5 http://www.ddhsoftware.com/ kom je een heel eind voor wat betreft het koppelen van codes aan klanten, toevoegen van tijdeenheden, gereden kilometers etc. Je kunt het zelf inrichten zoals je het hebben wilt, o.a. aan de hand van duidelijke voorbeelden. Met desktop versie en exportmogelijkheden naar Word, Excel etc.
Met citaat reageren
  #15  
Oud 11 juni 2001, 07:04
pieter010
Guest
 
Berichten: n/a
TimeCompanion

TimeCompanion is freeware en erg goed voor wat ik wil.

Je zet een timer aan voor de taak waar je mee bezig bent. Niets meer met de hand invullen. Omdat ik per dag met meerdere wissenlende taken bezig ben werkt Timecompanion erg snel. Met twee tikken ben je een andere taak aan het loggen. Alle data wordt gesynced met een ACCESS 2000 programma. Het programma is 'open' dus je kunt zelf bij de code.

Voor mij is TimeCompanion erg goed en de minst verwarrende van alle urenregistratie programma's.
Met citaat reageren
  #16  
Oud 11 juni 2001, 20:09
JePe
Guest
 
Berichten: n/a
PTimLog moet je hebben

Ik heb mij al een aantal jaren verdiept in de geschikte tool voor dit onderwerp.

Sinds kort gebruik ik PTimLog, een zeer uitgebreide tool die door zijn uitgebreide mogelijkheden voor bijzonder veel omgevingen te gebruiken is.

Ik gebruik het programma zowel als werknemer (meerdere contracten zijn mogelijk), en als ondernemer (mogelijkheid om bij te houden of bepaalde klussen al doorberekend zijn).

Wat ik niet gebruik maar wat wel mogelijk is: Projecturen (begroting) invoeren, en hierop boeken (kijken hoever je staat binnen het project).

Ik vind het een fantastisch programma, maar zoals altijd: Probeer het zelf uit en kijk of het wat is.

vr.gr.
Jeroen
Met citaat reageren
  #17  
Oud 12 juni 2001, 06:28
Bommeltje's schermafbeelding
Bommeltje Bommeltje is offline
Kei lang lid
Voornaam: Peter
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2001
Locatie: Grave, gelegen in het BRABANTSE land, waar het (Palm)leven nog goed is
Berichten: 273
Thumbs up

Hallo, leuk overzicht.
Ik merk dat ik de meeste programma's ervan al eens uitgeprobeerd heb, maar ben nu 'blijven steken' bij SDSTime 5. Dat werkt schitterend.
Per dag zijn een ongelimiteerd aantal taken of mogelijkheden in te geven. Ik gebruik bijv.
- Aanwezig
- Verlof
- Compensatie
- Ziekte
- Overig afwezig
maar dit kan naar keuze worden uitgebreid of vervangen door bepaalde taken of projecten waaraan men werkt.

Gegevens kunnen per dag/week/maand worden ingegeven en/of bekeken. Per dag kan men bijv. achter een project de daadwerkelijke bezigheid beschrijven. Bijv. achter "Drukwerk fa. Janssen; Foto's bewerkt/layout afgewerkt".

Het programma is via Palmgear te downloaden:
http://www.palmgear.com/software/red...=6223&type=zip
__________________
Mvg, Peter van Bommel
http://www.bommeltje.nl

Hoe leger de geest, hoe bloter het beest...
P.S. Ik gebruik ALTIJD de zoekfunctie voordat ik iets vraag...
(maar vergeef 't me als ik weer ens te impulsief ben )


Mijn PDA's: na eerst 2 Casio organizers verslonden te hebben, zag ik het licht,
waarna de Palmziekte pas écht uitbrak: IIIe - m505 - TT - T3 - T5 - Treo650 - TX.
Met citaat reageren
  #18  
Oud 12 juni 2001, 17:31
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Een hele simpele is TikTok (freeware en slechts 23KB):
"TikTok is designed to be a simple, no nonsense, timer utility for a Palm Computing® Connected Organizer. Using it is dead simple. Tick on a checkbox to start a timer, edit it's description to tell you what it is you are timing. Simple! "
Te vinden op http://www.palmgear.com/software/sho...38&prodID=5466
Met citaat reageren
  #19  
Oud 14 juni 2001, 12:41
pven
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Borowitz
Ik gebruik nu een maand sdstime: deze heeft een export functie naar je memoveld (en dan kan je er verder van alles mee doen): ik meen 10 dollar regkosten.

Ik ga hem hoogst waarschijnlijk registreren.

Groeten Bor
Registreren kost 19.95 USD, maar het is zeer zeker de moeite waard! (Ik heb het ook)
Met citaat reageren
  #20  
Oud 14 juni 2001, 22:47
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
SDS time!!!!!!!

(dat zegt genoeg denk ik, alle voordelen zijn al genoemd)
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023