Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27 januari 2001, 20:42
jeeptricks's schermafbeelding
jeeptricks jeeptricks is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 29 november 2000
Locatie: Madurodam
Berichten: 598


Gek he, maar wat mij ineens nou zo verwondert, is de scheve verhouding tussen het aantal 'Gezien' en het aantal 'Antwoorden' per topic. De wereld aan mensen die zo'n berichtje bekijken, maar verhoudingsgewijs bijna geen mede Palm-gebruikers die proberen mee te denken om een oplossing voor een probleem te vinden. En als er een antwoord komt is dat vaak ook nog door dezelfde mensen. Toch?

Jullie zijn het toch met me eens dat ook niet geheel juiste suggesties van de ene beantwoorder, een scherper inzicht aan een ander geeft? Zo komen we met z'n allen weer wat stappen verder.
Nou dan...
Hierbij moedig ik alle 'bekijkers' aan mee te denken en dus 'Beantwoorders' te worden!
[Bewerkt door jeeptricks op 28-01-2001 om 12:51 AM]
__________________
[][][][][][][]
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 januari 2001, 22:26
Werner Werner is offline
Senior lid
Model: Palm Zire31
 
Geregistreerd: 01 december 2000
Locatie: Zevenaar
Berichten: 75
In principe heb je gelijk, ik ben nu een beginnende palmgebruiker sinds een paar weken trotse! bezitter van een visor prism.
Maar voor de aanschaf heb ik maanden lang heel veel in het forum gekeken, vaak zonder te weten waar het over gaat, laat staan om een zinnig antwoord te geven.
Nu ik er heel iets meer van weet probeer ik dan ook zinnige antwoorden te geven. Maar helaas moet ik het bij gebrek aan kennis toch vaak af laten weten.
Zelf heb ik in ieder geval heel veel aan het forum gehad en blijf ik daar rondsnuffelen. Als meer mensen dat zo doen is dat misschien de verklaring van het verschil in bekeken en beantwoorde items.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 januari 2001, 07:55
Guy Sie
Guest
 
Berichten: n/a
Denk dat er ook een hele hoop mensen zijn die vaker een thread bekijken, en dus het aantal omhoogschroeven.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 januari 2001, 14:14
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
Ik ben het wel eens met Werner. Ik ben nu ook al een tijdje lid en lees bijna elke nieuwe thread, maar ik heb gewoon niet de kennis om op elke vraag een zinnig antwoord te kunnen geven. Bovendien, beter geen antwoord dan een dom antwoord denk ik dan maar.
In ieder geval proboor ik zoveel mogelijk vragen te beantwoorden, maar verder dan de eenvoudige beginnersvragen kom ik voorlopig niet ben ik bang.

groeten
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 29 januari 2001, 05:58
Guy Sie
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob
Bovendien, beter geen antwoord dan een dom antwoord denk ik dan maar.
De reden dat mijn message post count zo hoog zit is waarschijnlijk meer omdat ik me niet volhardend aan bovenstaande houd dan dat ik echt heel veel nuttigs post
Met citaat reageren
  #6  
Oud 10 februari 2001, 20:05
marcel A marcel A is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 04 januari 2001
Locatie: nuenen
Berichten: 209
Ik wil wel, maar weet het antwoord meestal niet
Met citaat reageren
  #7  
Oud 11 februari 2001, 23:10
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Tja, en dan probeer je maar eens wat. Zoals ik.
Niet geschoten altijd mis.........
Met citaat reageren
  #8  
Oud 16 februari 2001, 08:25
mhraad
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Het is natuurlijk altijd lastig, dat mensen wel lezen maar niet antwoorden. Ik kijk ook vaak de verschillende vragen door, alleen al om ze in de toekomst te herkennen als ik in een vergelijkbare situatie kom.

Waarnodig moeten we elkaar natuurlijk helpen!

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023